فرماندار صحنه :

دشمن اصلی ملت ایران آمریکاست / 1259 مورد مشکوک کرونا در صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312331|15:05 - 1399/06/07
نسخه چاپی
دشمن اصلی ملت ایران آمریکاست / 1259 مورد مشکوک کرونا در صحنه
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : از ابتدای شیوع کرونا 1259 مورد مشکوک داشته ایم که توسط نیروهای شبکه بهداشت و درمان مورد پیگیری شد که از این تعداد 291 نفر مثبت قطعی ویروس ثبت گردید که متاسفانه 22 مورد از این افراد فوت شدند

به گزارشامروله، علی رضا حیدری ، فرماندار شهرستان صحنه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن بیان تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد : تحریم های ظالمانه و همه جانبه ای که بر ملت و دولت ما توسط کشور های استکبار صورت گرفته در طول تاریخ بر هیچ ملتی نبوده است.

 

وی ادامه داد : هم اکنون بر ملت ما تحریم دارویی ، اقتصادی ، نظامی ، بانکی ، نفتی و ... وجود دارد که این موارد توسط ملت با تاسی از آرمان های امام خمینی(ره) ، تبعیت از مقام معظم رهبری ، پیروی از مکتب شهدا مقاومت نموده اند و با بصیرت خود دشمن را شکست دادند. چرا که اگر همین تحریم ها بر علیه خود کشورهای استبکار بویژه آمریکا رخ می داد آن کشور با سقوط مواجه می شد.

 

حیدری خاطر نشان کرد : ما در چند سال اخیر با انواع حوادث از جمله خسارات سیل ، زلزله و هم اکنون مقابله با ویروس را داشته ایم و دولت با تمام توان به وظیفه خود عمل کرده است و در حال حاضر کشور در حال اداره شدن بدون فروش نفت است.

 

 

فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه دشمن اصلی ما آمریکای جنایتکار است گفت : در هفته دولت امسال شهرستان صحنه شاهد افتتاح ، بهره برداری و کلنگ زنی 30 پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد تومان بوده ایم . این طرح ها شامل : گازرسانی به روستاها ، آب رسانی ، اجرای طرح هادی ، بهسازی مسیر ها و  ... بوده است.

 

حیدری با اشاره به اینکه در 7 ساله دولت تدبیر و امید مبلغ بیش از 1200 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان صحنه تخصیص یافته است یادآور شد : این مبلغ در قمست های شهری ، روستایی ، خدمات رسانی ، عمرانی ، سازندگی ، درمانی ، آب و خاک ، برق و انرژی ، آموزشی و حمل و نقل ، ورزشی و ... اقدام شده است.

 

علی رضا حیدری در خصوص پیشگری از ویروس کرونا در شهرستان صحنه گفت : ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان از مثبت شدن اولین نمونه در کشور تشکیل شد و با تمام اعضای ستاد اقدامات موثر خوبی برای مقابله و کنترل آن صورت گرفت و به غیر از تعطیلات عید نوروز با توجه به حجم مسافرت ها تا به امروز شهرستان ما در وضعیت قرمز نبوده است.

 

 

وی خاطر نشان کرد : از ابتدای شیوع کرونا 1259 مورد مشکوک داشته ایم که توسط نیروهای شبکه بهداشت و درمان مورد پیگیری شد که از این تعداد 291 نفر مثبت قطعی ویروس ثبت گردید که متاسفانه 22 مورد از این افراد فوت شدند.

 

فرماندار صحنه تشریح کرد : برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا خیلی از محدودیت های اجتماعی ایجاد شد و هم اکنون این محدودیت ها برای سلامت شرکت کنندگان در مراسم محرم طبق پروتکل های بهداشتی به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه گردید.که بر اساس پروتکل های صادر شده اقدام به عزاداری نمایند.

 

حیدری گفت : ما طبق بازدید هایی که از هیئت های عزاداری شهرستان داشته ایم اکثر هیئت ها پروتکل های بهداشتی را خوب رعایت کردند ولی تعداد محدودی از هیئات ما را نگران کردند که تذکرات لازم به آنان داده شد. همه ما باید از رهبر معظم انقلاب تاسی داشته باشیم که با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در مراسم روضه خوانی سید و سالار شهیدان حضور داشتند.

 

 

وی تشریح کرد : طبق پروتکل های بهداشتی حرکت دسته جات عزاداری به سمت مزار شهدای صحنه در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع بوده و هر هیئتی در محل عزاداری خودش اقدام به برگزاری مراسم می نماید و ممکن است در روز عاشورا محدودیت های ترددی به ورودی و خروجی مزار شهدا برای حفظ سلامتی مردم صورت گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد