امام جمعه شهرستان صحنه :

مسئولین ما باید مطیع امر رهبری باشند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312332|17:47 - 1399/06/07
نسخه چاپی
مسئولین ما باید مطیع امر رهبری باشند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : مسئولین ما باید مطیع امر رهبری باشند و اگر درجایی ما ممکلت ما ضربه خورد جایی بوده که مسئولین ما از رهبری زمان خودشان فاصله گرفتند.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه عنوان کرد : تمام پزشکان بویژه کادر درمان صحنه ای در ایام کرونا خوش درخشیدند و جهاد گونه همچون پزشکانی که در دوران دفاع مقدس درحال فعالیت بودند در مقابله با این ویروس منحوس در خال تلاشند.

 

وی در ادامه اشاره ای به طرح های افتتاح شده در هفته دولت داشت و تصریح کرد : باوجود اینکه دشمن با تمام توان در مقابله با کشور ایستاده ولی میبینیم که هر روز شاهد بهره برداری از طرح های بزرگ کشوری هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی خاطر نشان کرد : راز ماندگاری انقلاب اسلامی و نظام مقدسش پیوند نا گسستنی مردم با دولت و نظام است.

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن در فضای حقیقی و مجازی با تمام ترفند های خود در تلاش است تا این پیوند را در هم بشکند و مردم را از نظام جدا کند ولی مردم با بصیرت ما با راهنمایی های مقام معظم رهبری مثل همیشه نقشه های آنان را نقش بر آب می کنند.

 

وی یاد آور شد :مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با دولت اخیر خود نقشه راه را به همگان بویژه مسئولین نشان دادند و بیان کردند دولت در این یک سال باقی مانده باید از زمان باقی مانده استفاده کنند .

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه تشریح کرد:  مسئولین ما باید مطیع امر رهبری باشند و اگر درجایی ما ممکلت ما ضربه خورد جایی بوده که مسئولین ما از رهبری زمان خودشان فاصله گرفتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد