حضور نمایندگان حقوقی در بنگاه‌های معاملات ملکی تسریع شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312386|12:10 - 1399/06/13
نسخه چاپی
حضور نمایندگان حقوقی در بنگاه‌های معاملات ملکی تسریع شد
نشست هماهنگی اجرایی شدن حضور مشاورین حقوقی در دفاتر مشاورین املاک کرمانشاه برگرار شد.

به گزارشامروله،  نشست هماهنگی اجرایی شدن حضور مشاورین حقوقی در دفاتر مشاور املاک با همت بسیج حقوقدانان استان برگزار گردید.

در این نشست که مدیران معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، قضات دادگستری، رییس اتحادیه مشاورین املاک و حقوقدانان بسیجی حضور داشتند، مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان، اظهار داشت: رسالت حقوقدانان بسیجی کمک به دستگاه قضایی و رفع مشکلات حقوقی مردم در سه عرصه جهاد حقوقی، عدالت گستری و مبارزه با فساد است.

رسول بهرامی پور ادامه داد: از آنجایی که بخش عمده‌ای از پرونده‌های حقوقی محاکم قضایی مربوط به اختلافات ناشی از تنظیم قراردادهای غیر شفاف است، به منظور کمک به تنظیم قراردادها و مبایعه نامه‌های شفاف حقوقدانان بسیجی آمادگی خودشان را برای همکاری با دادگستری و اتحادیه املاک اعلام کردند.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های پیشگیری دادگستری استان از امروز حقوقدانان بسیجی آموزش دیده آماده حضور در کنار مشاورین املاک هستند، امیدواریم معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اتحادیه املاک طوری برنامه ریزی نمایند که از وجود حقوقدانان بسیجی در کلیه معاملات سطح شهر کرمانشاه استفاده گردد.

مسئول بسیج حقوقدانان استان همچنین اشاره کرد: امیدوار هستیم این طرح در جهت خدمت به مردم عزیزمان و کاهش حجم وروی پرونده‌های دادگستری موثر واقع شود و همگی بتوانیم خادم مردم خوبمان باشیم.

بهرامی پور در خاتمه بیان داشت: آنچه که در توان بسیج حقوقدانان بوده اعم از شناسایی و آموزش حقوقدانان واجد شرایط و معرفی آنان به دادگستری تا به امروز که آغاز اجرایی طرح است به نحو مطلوب انجام پذیرفته و بحث بکارگیری افراد و نظارت بر اجرای طرح بر عهده عزیزانمان در معاونت پیشگیری و اتحادیه املاک است که امیدواریم با تلاش این عزیزان متوقف نشده و با جدیت دنبال شود و سازمان بسیج حقوق دانان در این حوزه و هر حوزه‌ای که در جهت خدمت به مردم نیاز به ورود حقوق دانان بسیجی باشد همکاری خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد