مسئولین در میان مردم/ بازدید امام جمعه سرپلذهاب از روستاها

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312510|12:13 - 1399/06/25
نسخه چاپی
 مسئولین در میان مردم/ بازدید امام جمعه سرپلذهاب از روستاها
امام جمعه سرپل ذهاب با حضور در روستای الیاسی خلیفه حسن ضمن دیدار با مردم در جریان مسائل و مشکلات روستاییان قرار گرفت.

به گزارشامروله، ،به نقل ازبازی دراز امام جمعه سرپلذهاب در اقدامی جهادی به همراه جانشین فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از کارگروه های قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت ولیعصر(عج) شهرستان با حضور در روستای الیاسی خلیفه حسن از توابع دهستان دشت ذهاب بخش مرکزی شهرستان از این روستا بازدید کرد.

وی ضمن دیدار و گفتگو با اهالی این روستا مسائل و مشکلات روستانشینان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در حاشیه این بازدید به خبرنگاربازی دراز گفت: خدمت به مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هر کس در مسئولیتی که قرار می گیرد باید قدر این فرصت بدست آمده را با ارائه خدمت شایسته به مردم که ولی نعمتان اصلی انقلاب هستند بدانند.

وی افزود : روستاهای شهرستان در زلزله سال ۱۳۹۶ بسیار آسیب دیده و بخش های مهمی از زیرساختهای آن در بخشهای مختلف راه ، آب ، برق و ... ازبین رفت که باتلاش دولت ، همت خیرین و حضور فعال خود روستائیان بازسازی این مناطق انجام گرفت.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط سازمانهای انقلابی مختلف در مناطق زلزله زده اذعان کرد : بنیاد علوی در بخشهای مختلفی همچون محرومیت زدایی ، بازسازی و ترمیم زیرساختهای مهمی همچون آبرسانی و اشتغال تلاشهای بسیاری انجام داده و اقدامات جهادی آن در دهستانهای مختلف شهرستان قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان تصریح کرد : بیکاری و اشتغال جوانان ، مشکلات آبرسانی آب شرب روستایی  نوسانات برق مشترکین روستائی، مشکلات عدم گازرسانی به روستاها و کمبود کپسولهای گاز مایع ، مشکلات بازپرداخت تسهیلات بانکی زلزله زدگان و تهدید و فشار بانکها به مردم از جمله مشکلاتی بود که دراین بازدید مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد