در گفتگوی مرصاد با عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح شد:

انتقادات مطرح شده به مدیریت بیژن زنگنه در وزارت نفت/ از خام فروشی تا عدم حمایت از تولید و سازندگان داخل

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312527|11:54 - 1399/06/26
نسخه چاپی
انتقادات مطرح شده به مدیریت بیژن زنگنه در وزارت نفت/ از خام فروشی تا عدم حمایت از تولید و سازندگان داخل
مرصاد نیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: از دیگر انتقادات وارده به مدیریت آقای زنگنه این است که در حمایت از تولید داخل و سازندگان تولید داخل اقدام جدی انجام نگرفته است.

به گزارشامروله، هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاددرباره مدیریت وزیر نفت اظهار داشت: انتقاداتی راجع به مدیریت وزیر نفت مطرح شده است که از جمله آن می توان به بحث خام‌فروشی اشاره کرد.

وی افزود: طی هفت سال گذشته باید با تلاش و برنامه‌ریزی از خام‌فروشی جلوگیری می‌ شد اما این اتفاق رخ نداد.

بیگی نژاد گفت: همچنین به منظور  افزایش سطح علمی در حوزه نفت اقدام جدی انجام نشده است.

وی عنوان کرد: از دیگر انتقادات وارده به مدیریت آقای زنگنه این است که در حمایت از تولید داخل و سازندگان تولید داخل اقدام جدی انجام نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین برای تولید نیروهای انسانی کارآمد و توانمند و حمایت از افرادی که در حال حاضر در صنعت نفت مشغول فعالیت هستند برنامه ریزی جدی انجام نشده است.

بیگی نژاد گفت: بر همین مبنا نسبت به مدیریت آقای زنگنه دلخور هستیم که وی  برای پاسخگویی در مجلس حاضر شد و  مطالبی را عنوان کرد که نسبت به برخی موارد تا حدودی از اعتراضات قبلی کم شد، هرچند که راضی نشدیم اما برخی از توضیحات را هم اصلاً نپذیرفتیم.

وی عنوان کرد: نسبت به مدیریت آقای زنگنه ایراداتی وارد است و در حال حاضر نیز این ایرادات وجود دارد و مرتفع نشده است.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: به همین دلیل برخی را به مجلس دعوت کردیم و از آنها قول گرفتیم که این ایرادات را برطرف کنند با این حال باید دید که در آینده چه پیش خواهد آمد.