رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه:

تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان به ۳۳۶ نفر رسید / صحنه در وضعیت قرمز

سرویس: شهرستانکد خبر: 312546|21:21 - 1399/06/27
نسخه چاپی
تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان به ۳۳۶ نفر رسید /  صحنه در وضعیت قرمز
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : طی دو هفته گذشته ۳۰ بیمار بعلت بیماری کرونا در بیمارستان دکتر معاون و بیمارستان های استان بستری شده اند .

دکتر حسین رحیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : آخرین تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان به ۳۳۶ نفر رسید .

 

وی ادامه داد: طی دو هفته گذشته ۳۰ بیمار بعلت بیماری کرونا در بیمارستان دکتر معاون و بیمارستان های استان بستری شده اند .

 

رحیمی خاطر نشان کرد :  از زمان شروع بیماری کرونا در کشورتاکنون متاسفانه ۲۵ نفر از همشهریان عزیزمان در اثر این ویروس جان باخته اند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و از مردم شریف شهرستان خواهشمندیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی متاسفانه شاهد افزایش میزان مرگ و میر طی روزهای آینده در افراد آسیب پذیر جامعه خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد :عمده تجمعات افراد مربوط به مراسمات ختم و خاکسپاری و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بانک ها و دفاتر پیشخوان می باشد و از مردم عزیز خواهشمندیم که حتما از ماسک استفاده کنند و بدون ماسک در اماکن عمومی حاضر نشوند.


براساس تصمیمات ستادکرونای شهرستان اماکن گردشگری و تفریحی و سالن های ورزشی همچنان تعطیل می باشند و از مردم عزیز شهرستان خواهشمندیم مراسمات ختم و خاکسپاری بدون تشریفات انجام پذیرد

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت: افراد بالای ۶۰ سال و افراد مبتلا به فشار خون،مشکلات قلبی،دیابت و دارای نقص سیستم ایمنی بیشترین آسیب پذیری را خواهند داشت و عمده علل مرگ و میر ناشی از کرونا در بین این افراد میباشدلذا خواهشمندیم این افراد و خانواده های ایشان جز در موارد لزوم از منزل خارج نشوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد