فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب خبر داد:

کشف و ضبط انواع داروهای مخدر در شهرستان سرپل ذهاب

سرویس: اخبار استانکد خبر: 312667|11:40 - 1399/07/10
نسخه چاپی
کشف و ضبط انواع داروهای مخدر در شهرستان سرپل ذهاب
مرصاد نیوز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سرپلذهاب از کشف و ضبط انواع داروهای مخدر در این شهرستان خبرداد.

به گزارشامروله،  سرهنگ منوچهر رضایی در گفتگو با خبرنگاربازی دراز،گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم الحال و ساکن شهرستان در امر خرید و فروش انواع قرص و شربت و آمپول مخدر نیروزا فعالیت دارند این موضوع در دستور کار عوامل اطلاعاتی و انتظامی پلیس شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: عوامل امنیت شهرستان ضمن تحت مراقبت قرار دادن محل اختفاء اقلام ممنوعه، در یک عملیات غافلگیرانه از داخل مغازه های عطاری و کفش فروشی واقع در داخل شهر مقادیر بسیاری از داروهای مخدر و نیروزا را کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان تصریح کرد: در این عملیات تعداد ۵ هزار و ۵۹۲ عدد انواع قرص مخدر، آمپول نیروزا و مقدار ۴ هزار سی شربت متادون غیر مجاز کشف و ضبط شد.

رضایی اذعان داشت: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به همراه متهمان دستگیر شده تحویل مقامات قضایی شد.  

وی خاطر نشان کرد: پخش اقلام موصوف در سطح شهرستان می‌تواند آسیب روحی و روانی جدی وجبران ناپذیری بر جوانان گذاشته و باعث ایجاد معضلات در سطح اجتماع شده و صدمات پزشکی خطرناکی را به افراد وارد کند.

رئیس پلیس شهرستان سرپل ذهاب همچنین اظهار داشت: نیروی انتظامی با افرادی که روح و روان جوانان و خانواده‌ها را مورد هدف مجرمانه خود قرار داده و امنیت افراد را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد