فرماندار صحنه خبر داد

احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر جاده صحنه به بیستون

سرویس: شهرستانکد خبر: 312685|15:00 - 1399/07/12
نسخه چاپی
 احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر جاده صحنه به بیستون
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر جاده صحنه به بیستون جهت مداخله به موقع در حوادث جاده ای احداث می گردد.

به گزارشامروله،  شوراي ترافيك شهرستان صحنه با حضور علیرضا حیدری  فرماندار ،کرمی مدیرکل اداره راه و حمل ونقل استان و سایراعضاء اين شورا در محل فرمانداري تشكيل شد.

 

علیرضا حیدری فرماندار در این جلسه بر ضرورت رفع نقاط حادثه خیز شهرستان و انجام کار کارشناسی شده تاکید کرد و افزود:با توجه به اینکه مسیر بزرگراه کربلا در حوزه شهرستان صحنه پرترددترین مسیر مواصلاتی استان است  اعضای شورای ترافیک و کارشناسان ترافیکی باید دقت نظر لازم در اولویت قرار دادن حفظ جان مردم و کاهش صدمات و خسارات ناشی از تصادفات در اجرای طرح های ترافیکی را داشته باشند.

 

وی با اشاره به نبود پارکینگ مناسب برای وسائط نقلیه در شهر صحنه از مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان خواستند تا مجوز های لازم برای متقاضیان احداث پارکینگ صادر و سایر دستگاه های شهرستانی نیز همکاری لازم بعمل آورند.

 

فرماندار ضمن انتقاد از نابسامانی میادین و مسیرهای اصلی شهر گفت: شهرداری صحنه هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی و رفع سد معبر اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای در مسیر جاده صحنه به بیستون ، احداث میدان در ورودی شهر از سمت کنگاور،رفع نقاط حادثه خیز جاده ای ،نصب علائم رانندگی و خط کشی در مسیر محور اصلی بزرگراه کربلا ،پیگیری اعتبار جهت آسفالت  روستایی عامله به چرخاب و هالان  به بکتر از مصوبات این جلسه بود.