گزارش خبری

جلسه شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزارشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 312718|09:20 - 1399/07/15
نسخه چاپی
جلسه شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان  صحنه برگزارشد
پایگاه خبری امروله : جلسه شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور اعضای این شورا و جمعی از روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارشامروله،  جلسه شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان  صحنه  به ریاست"علیرضا حیدری فرماندار"، "و حضور اعضای این شورا و جمعی از روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان  ضمن تشکر از فعالیت های ستاد احیا امر به معروف ؛ رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک وظیفه عمومی و همگانی برشمرد و افزود: هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد باید نسبت به  این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

 

فرماندار صحنه ترویج و احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه یک امر ضروری بیان کرد چرا که توجه و عمل واقعی به آن می تواند از بروز بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی جلوگیری کند و تضمینی برای سلامت روانی و اخلاقی جامعه باشد، موضوعی که در دین مبین اسلام مورد تاکید جدی قرار گرفته است.

 

علیرضا حیدری  خطاب به دستگاه های اجرایی گفت: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضتین واجب باید در دستور کار همگان باشد.

 

وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو در این فریضه باشند، افزود: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می شود

 

 

همچنین در این جلسه سرهنگ مسعود کاظمی  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه  نیز به جمع بندی موارد مطروحه پرداخت و تشکیل مستمر جلسات ستاد بصورت ماهیانه و حضور شخص اعضاء اصلی در این جلسات را ضروری دانست .

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر  بر لزوم فعال بودن ادارات، نهادها، تشکل های مردمی، اصناف و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در این مجموعه را در راستای تحقق اهداف مورد نظر بسیار مهم و جدی دانست .

 

وی استفاده از ظرفیت ادارات متولی از جمله تبلیغات اسلامی، اوقاف، آموزش و پرورش، گروه های مردم نهاد و بسیج را با ملحوظ نمودن اختیاراتی که به گروه های امر به معروف داده شده است مورد تأکید قرار داده و ورود دادستان و نیروی انتظامی برای پیگیری تخلفات را ضروری بیان نمود.

 

در پایان این جلسه حکم قائم مقامی ستادامربه معروف ونهی ازمنکرشهرستان به فرماندارصحنه ابلاغ گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد