امام جمعه صحنه :

کشور نیازمند دولت جوان ، انقلابی و جهادی است / تحریم ها بهانه کم کاری ها شده

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312748|14:29 - 1399/07/18
نسخه چاپی
کشور نیازمند دولت جوان ، انقلابی و جهادی است / تحریم ها بهانه کم کاری ها شده
پایگاه خبری امروله: امام جمعه شهرستان صحنه گفت : گره حل بسیاری از مشکلات ما در سو مدیریت داخلیست و درست نیست بی مدیریتی و بی برنامه گی ها را به گردن تحریم ها بیاندازیم.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین جواد الیاسی در خطبه های نمازجمعه شهرستان صحنه ضمن تسیلت اربعین حسینی عنوان کرد : از مردم شریف شهرستان صحنه که عزاداری های اربعین را در منازل خود برگزار کرده اند و فرامین راهبری را در خصوص انجام عزاداری ها سرلوحه خود قرار دادند تشکر می شود.

 

وی در ادامه اشاره به هفته نیروی انتظامی داشت و تصریح کرد : نیروی انتظامی نیروی خدومی است که شبانه روز برای امنیت جامعه تلاش می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین الیاسی تشریح کرد :کشور ما نسبت به دوران دفاع مقدس در یک جنگ همه جانبه قرار گرفته  به طوریکه که چنین تحریم هایی که دولت های استکبار بویژه آمریکا علیه کشور ما به راه انداخته در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

 


وی اشاره ای به گرانی اجناس بازار داشت وگفت : گرانی های اخیر افسار گسیخته شده ، اگر چه عوامل زیادی در بحث گرانی از جمله تحریم ، سو مدیریت و ... دخیل است و نمیتوان آن را به یک مورد خاص خلاصه کرد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : دولت ، قوه قضاییه و مسئولین اجرایی باید اقدام جدی داشته باشد که متاسفانه این اقدام قاطع به خوبی به چشم نمی‌خورد همانطور که می بینیم کالاهای اساسی به صورت روزانه و حتی ساعتی تغییر می کنند.

 

وی یادآور شد : گرانی ها علاوه بر اجناس درجه 1 به کالاهای درجه ۲ و۳ رسیده  که همین امرشرایط زندگی را برای مردم سخت نموده  است .

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت : دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا ایران قوی را ضعیف کنند به طوری که ما را تحریم دارویی کرده اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین الیاسی خاطر نشان کرد : پرایدی که قاتل مردم است به رویای جوانان تبدیل شده است. گره حل بسیاری از مشکلات ما در سو مدیریت داخلیست و درست نیست بی مدیریتی و بی برنامه گی ها را به گردن تحریم ها بیاندازیم.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان صحنه گفت : کشور ما نیازمند دولت جوان ، انقلابی و جهادی است اگر به یاد آوریم مگر مادر روزهای اوایل انقلاب که جنگ هم شروع شد چه داشتیم؟ این مدیریت انقلاب و جهادی بود که در برابر همه تهدید ها و فشار های دشمن ایستادگی کرد و آن را شکست داد.