فرماندار صحنه :

واحدی های صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پلمپ خواهند شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312791|08:41 - 1399/07/22
نسخه چاپی
واحدی های صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند پلمپ خواهند شد
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت: جریمه نقدی و پلمپ در انتظار واحدی های صنفی است که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند .

به گزارشامروله، علیرضا حیدری فرماندار صحنه  به همراه هیاُتی از جمله :فرمانده نیروی انتظامی، معاون دادستان، رئیس شبکه بهداشت, اداره صمت, تعزیرات شهرستان از صنوف مختلف ، ناوگان حمل و نقل درون شهری و برخی بانک ها و دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهر صحنه بازدید و از نزدیک وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی اماکن یاد شده مورد ارزیابی و تصمیمات لازم در خصوص واحدهای متخلف اتخاذ گردید.

 

 فرماندار در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از مدیران دستگاهای خدماتی و مالکان واحدهای صنفی که در محل کار از ماسک استفاده نموده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده؛ گفت: تمام تلاش ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان برای حفظ سلامتی شهروندان است و اگر کسی با سهل انگاری سلامتی خود و جامعه را به خطر بیندازد برخورد قانونی خواهد شد.

 

حیدری رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم شهرستان را الزامی دانست و گفت: خوشبختانه در بازدید امروز مشاهده شد بیشتر مردم و عابرین از ماسک استفاده می کنند و طبیعتا توصیه های انجام گرفته اثر بخش بوده و دراین راستا از همه کسانی که بدون ماسک در اماکن عمومی ظاهر می شوند خواست که تا موضوع را جدی گرفته و به خواست عمومی مردم احترام بگذارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد