مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه :

وضعیت کرونا در شهرستان صحنه همچنان قرمز است / آمار رو به رشد فوتی ها

سرویس: شهرستانکد خبر: 312814|18:37 - 1399/07/23
نسخه چاپی
وضعیت کرونا در شهرستان صحنه همچنان قرمز است / آمار رو به رشد فوتی ها
پایگاه خبری امروله : رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : هم اکنون وضعیت شهرستان قرمز است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد فوتی های ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت.

دکتر حسین رحیمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : دکتر حسین رحیمی در گفتگو با امروله عنوان کرد : از مردم شهرستان درخواست می شود جز در موارد ضرورت از منزل خارج نشوید و در صورت خروج از منزل حتما ماسک بزنید.

 

وی ادامه داد : هم اکنون وضعیت شهرستان قرمز است و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد فوتی های ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت.

 

رحیمی خاطر نشان کرد :افراد مسن و افراد دارای بیماریهای زمینه ایی از جمله دیابت،فشار خون،مشکلات کبدی و کلیوی و بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی(مبتلا به سرطان) در صورت ابتلا دچار عوارض جبران ناپذیر و حتی مرگ خواهند شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت : همه ی اعضای یک خانواده باید پروتکل های بهداشتی که حداقل زدن ماسک هست را جدی بگیرند چراکه درصورت ابتلای یک نفر از اعضای خانواده به ویروس کرونا تمام اعضای خانواده مبتلا خواهند شد و افراد دارای بیماری زمینه ایی دچار عوارض جبران ناپذیر و حتی مرگ خواهند گردید.

 

وی یادآور شد : بیماری کرونا پیر و جوان نمی شناسد و درصورت ابتلای فرد هیچ تضمینی مبنی بر بهبودی کامل فرد وجود ندارد.