فرماندار سنقر:

نقش مهارت آموزی در تولید و اشتغال بسیار موثر است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312854|11:28 - 1399/07/29
نسخه چاپی
 نقش مهارت آموزی در تولید و اشتغال بسیار موثر است
فرماندار سنقر گفت : کسب مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای و تغییر روش از سنتی به روش حرفه ای زمینه افزایش اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است.

به گزارشامروله، غلامرضا مرتضوی در حاشیه بازدید از واحد کارگاهی کابینت سازی آقای صیفوری گفت : این کارگاه با اشتغالزایی ۹ نفر به صورت مستقیم ظرفیت مناسبی را در جهت اشتغال و کارآفرینی ایجاد کرده است.

 

 فرماندار سنقروکلیایی افزود : این ظرفیت با کسب مهارت آموزی در مرکز فنی و حرفه ای و تغییر روش از سنتی به روش حرفه ای زمینه افزایش اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را فراهم کرده است.

 

وی اظهار کرد : در سفر مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که جلسه ای به این منظور در استانداری برگزار گردید فرصت ویژه ای در اختیار شهرستان قرار گرفت و گزارش و انتظاراتی را در حوزه اشتغال و تولید ارائه گردید.

 

 مرتضوی اظهار امیدواری کرد که با تصمیمات و اهدافی که در حوزه مهارت آموزی و فنی و حرفه ای که در شهرستان تبیین شده به اقدامات قابل توجهی منجر گردد.

 

وی در پایان نقش مهارت آموزی را در تولید و اشتغال موثر دانست و ضرورت تشویق جوانان به منظور توسعه اشتغال توسط مهارت آموزی را مورد تاکید قرارداد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد