نماینده ویژه آمریکا در امور ایران:

صرف‌نظر از نتایج انتخابات آمریکا فشارها بر ایران ادامه می‌یابد

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 312863|11:12 - 1399/07/30
نسخه چاپی
صرف‌نظر از نتایج انتخابات آمریکا فشارها بر ایران ادامه می‌یابد
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران اعلام کرد که صرف‌نظر از اینکه چه کسی در آمریکا رئیس جمهور می‌شود، تحریم‌ها و فشارها علیه ایران ادامه خواهد یافت.

به گزارشامروله، «الیوت آبرامز» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و ونزوئلا، در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد که استراتژی و تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ایران به صرف پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ایالت متحده، از بین نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تغییر رفتار ایران است، گفت: برخی افراد در ایران معتقدند که اگر ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری رأی نیاورد تحریم‌ها و هجمه‌های آمریکا علیه ایران متوقف می‌شود گویی که با تکان دادن یک خودکار این تحریم‌ها ناکارآمد خواهد شد اما این‌طور نیست.

آبرامز در ادامه ادعاهای خود گفت که آمریکا بسته گسترده‌ای از تحریم‌ها علیه ایران در اختیار دارد و این تحریم‌ها در جای خود باقی خواهد ماند تا ایران رفتارش را تغییر دهد.

وی در حالی این ادعاها را مطرح می‌کند که مقامات ایران بارها اعلام کرده‌اند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اینکه ترامپ پیروز شود یا بایدن، بر روی عملکرد و سیاست‌های تهران تأثیری نخواهد گذاشت.