فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه:

امر به معروف به رفع مشكلات و آسيب ها در حوزه هاي مختلف جامعه كمك مي كند

سرویس: شهرستانکد خبر: 312871|14:25 - 1399/08/01
نسخه چاپی
امر به معروف به رفع مشكلات و آسيب ها در حوزه هاي مختلف جامعه كمك مي كند
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : نگاه به ارزش ها و معروف ها و دور شدن از منكرات به با نشاط شدن جامعه و سلامت افراد آن و نيز رفع مشكلات و آسيب ها در حوزه هاي مختلف كمك مي كند.

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : دعوت كردن مردم به سمت انجام كارهاي نيكو و حسنه و بازداشتن آنان از كارهاي زشت و ناپسند، سبب ايجاد جامعه اي سالم و سرشار از زيبايي مي شود.

 


وي بيان كرد: حضرت اباعبدالله الحسين (ع) براي دفاع از حقيقت و اجراي عدالت در جامعه اسلامي و نابودي ظلم قيام كردند و در مسير ارزشمند خود ثابت قدم ماندند.


سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد : نگاه به ارزش ها و معروف ها و دور شدن از منكرات به با نشاط شدن جامعه و سلامت افراد آن و نيز رفع مشكلات و آسيب ها در حوزه هاي مختلف كمك مي كند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح جامعه تاثیرگذار باشد تصریح کرد: احیای این فریضه واجب صرفا به معنای امرو نهی کردن نیست و باید با بیانی خوش و نرم صورت گیرد و مهم این است که هدف حاصل شود و معروفی انجام و از منکری نهی شود.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد