گزارش

رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی در شهر صحنه در حال انجام است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312901|13:28 - 1399/08/06
نسخه چاپی
رعایت پروتکل های بهداشتی به خوبی در شهر صحنه در حال انجام است
پایگاه خبری امروله : در سطح شهر صحنه در کنار تمام تلاش‌هایی که برای مهار بیماری کرونا صورت گرفته، خوشبختانه پروتکل‌ها از سوی اکثر مردم از صاحبان مشاغل و هموطنان به صورت نسبی رعایت می‌شود .

به گزارشامروله، با توجه به اینکه ویروس کرونا روز به روز در حال گسترش است، اگر دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی آحاد مختلف مردم رعایت نشود با توجه به فرا رسیدن فصل شیوع آنفولانزا و سرما خوردگی ، آمار مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا افزایش چشمگیری خواهد یافت و امکان شعله ور شدن بیش از حد این ویروس دور از انتظار نخواهد بود.

 

 

در سطح شهر صحنه در کنار تمام تلاش‌هایی که برای مهار بیماری کرونا صورت گرفته، خوشبختانه پروتکل‌ها از سوی اکثر مردم از صاحبان مشاغل و هموطنان به صورت نسبی رعایت می‌شود .

 

 

در حال حاضر با روند رو به افزایش این بیماری در سطح شهرستان صحنه روبه رو هستیم و در این شرایط استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی از مهم ترین عوامل پبشگیری از کرونا است که کارشناسان این عرصه بر آن تاکید دارند.

 

 

 اگر به سطح شهر همچون مراکز بزرگ خرید مثل بازار ، فروشگاه ها، ادارات دولتی، وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی ها نگاهی بیاندازیم به خوبی متوجه رعایت پروتکل ها هستیم.

 

 

آرامستان صحنه نیز به همت شهرداری و به دستور مقام قضایی مسدود شده و در صورت فوت اشخاص تنها 10 از بستگان وی اجازه ورود به آرامستان را دارند.

 

 

تاکسی های گردشی داخل شهر نیز از جا  به جا نمودن مسافر های بدون ماسک خودداری و تنها 3 نفر جهت انجام پروتکل های بهداشتی جابه جا می کنند.

 

 

افزایش موارد جدید بیماری کرونا منجر به فوت و بستری شدن تعداد زیادی از افراد گردیده است

 

دکتر حسین رحیمی در گفتگو با امروله عنوان کرد : با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان و جهت جلوگیری از هرگونه تجمع مقابل کلینیک تخصصی بیمارستان دکتر معاون،تا اطلاع ثانویه تمامی پذیرش های بیماران در کلینیک تخصصی بصورت اینترنتی می باشد.

 

وی ادامه داد : مراجعه کنندگان گرامی جهت رزرو نوبت دهی اینترنتی به آدرس زیر مراجعه نمایند.

http://Nobat.kums.ac.ir

رحیمی خاطر نشان کرد : از مردم شریف درخواست می کنیم با توجه به محدودیت ظرفیت تخت های بخش کرونای بیمارستان و همچنین خستگی و مبتلا شدن تعداد زیادی از کادر زحمتکش درمان به ویروس کرونا ، به توصیه های بهداشت فردی و اجتماعی ،ماسک زدن ، شستن مرتب دست ها ،رعایت کردن فاصله گذاری اجتماعی ، مسافرت نرفتن ،اجتناب از حضور در اماکن شلوغ و تجمعات ، بخصوص مهمانی های دورهمی ، مراسمات ختم و عزا و همچنین مراسم عقد و عروسی و ..در راستای تامین سلامت خود و جامعه توجه جدی نمایید.

 

رئیس شکبه بهداشت و درمان شهرستان صحنه گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ظرفیت بیمارستان جوابگوی بیماران نبوده و خدمت رسانی به همشهریان گرامی با مشکل مواجه خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد