ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی بیمارستان شهدا تکمیل است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 312909|14:13 - 1399/08/06
نسخه چاپی
ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی بیمارستان شهدا تکمیل است
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای کرمانشاه تکمیل است و پذیرش صورت نمی گیرد.

به گزارشامروله، 

دکتر میثم حجتی پور صبح امروز در گفتگو باخبرنگار مهربا اشاره به شیوع موج جدید ویروسکروناو وضعیت قرمز شهر کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال افزایش تعداد مبتلایان کرونایی، ظرفیت بیمارستان شهدا با ۴۰ تخت معمولی و ۵ تخت ویژه تکمیل شده است و پذیرش جدید صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: تقریباً در شبانه روز ۴۰۰ الی ۵۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند که ۴۰ درصد از آنها با علائمکروناو یا مشکوک بهکروناهستند.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان شهدا دارای ۱۱۰ تخت است و فضای فیزیکی این بیمارستان ظرفیت ارتقا به ۱۳۵ تخت را دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این شرایط تا بهمن ماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در صورت نیاز بیمارستان شهدا با ظرفیت کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت و بخش اورژانس و عمل‌های جراحی به بیمارستان حضرت معصومه (س)منتقل خواهد شد.

حجتی‌پور با اشاره به روش مؤثر اکسیژنتراپیدر درمان بیماران کرونایی، گفت: هم اکنون یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدا موجود است و دستگاه دیگری نیز خریداری شده که به زودی نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که شیوه‌نامههایبهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیر ضروری ودورهمیهاخودداری نموده و استفاده از ماسک که بهترینپیشگریاز ابتلاء به این ویروس است را مورد توجه قرار دهند.