رئیس جدید شورای اسلامی شهر صحنه انتخاب شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 312932|09:27 - 1399/08/08
نسخه چاپی
رئیس جدید شورای اسلامی شهر صحنه انتخاب شد
پایگاه خبری امروله : انتخابات هیات رئیسه سال پایانی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر صحنه با انتخاب رئیس و نایب‌رئیس جدید برگزار شد.

به گزارشامروله، در جلسه  هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر صحنه ، صید علی مرادی  به عنوان رئیس جدید شورای شهر صحنه در سال چهارم انتخاب شد.

 

مرادی در گفتگو با خبرنگار امروله عنوان کرد : اهمیت و نقش شوراها در ساختارهای اجتماعی به ویژه در مسائل فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی از یک سو و ملاحظه آن در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر و کار آمدی آن در نهاد های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی ادامه داد : استفاده از سیستم مدیریتی و نظارت دقیق در برنامه ریزی شهری میتواند راهگشای بسیاری از مسائل موجود در این عرصه باشد.

 

مرادی خاطر نشان کرد : بررسی مشکلات و موانع موجود در عرصه های مختلف شهری از طرف شوراها که به عنوان سیستم مدیریتی و نظارت بر کار آمد بودن امور اجرایی (شهرداریها)می توانند زمینه های توسعه شهری به لحاظ ساختار فیزیکی و غیر فیزیکی شهرها را بهبود بخشد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر صحنه در پایان گفت :  شورای شهر به عنوان نهادی تصمیم گیرنده به منظور توسعه عمران شهری از اهمیت فراوانی برخوردار است .

 

پیش از وی نسیم حق‌جویان سکان دار شورای اسلامی شهر صحنه بود.