فرماندار صحنه :

قرنطینه هوشمند در شهرستان صحنه انجام می شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313141|14:33 - 1399/08/29
نسخه چاپی
قرنطینه هوشمند در شهرستان صحنه انجام می شود
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : طرح تعطیلی دو هفته ای که قرار است در سطح شهرستان انجام گیرد می‌تواند وضعیت را به نارنجی و سفید برساند.

به گزارشامروله، علیرضا حیدری در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان عنوان کرد : طرح تعطیلی دو هفته ای که قرار است در سطح شهرستان انجام گیرد می‌تواند وضعیت را به نارنجی و سفید برساند.

 

وی ادامه داد : با افرادی که به سلامتی مردم اهمیت نمی دهند باید برخورد قانونی و قاطع شود چرا که حفظ سلامتی مردم خط قرمز ما است.

 

حیدری اشاره ای به طرح راهبردی شهید قاسم سلیمانی داشت و تصریح کرد : غربالگری عمومی کرونا تحت عنوان «طرح شهید سلیمانی» با همکاری فرمانداری ، بسیج ، وزارت بهداشت ، خیرین از اول آذر ماه در شهرستان صحنه اجرا می شود.

 

 فرماندار صحنه گفت : با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار و در سطح محلات بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل‌ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک انجام خواهد شد.

 

وی راهبردهای این طرح را مورد توجه قرار داد و افزود: آموزش، قرنطینه خانگی و رهگیری هوشمند، تست گسترده افراد، فرهنگ‌سازی درخصوص نحوه پیشگیری از ویروس کرونا و تشدید نظارت بر دستورالعمل‌های بهداشتی در این طرح مدنظر قرار داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد