معاون فرمانداری شهرستان صحنه خبر داد

تعطیلی بیش از 90 درصد کسبه شهرستان در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا

سرویس: شهرستانکد خبر: 313148|12:31 - 1399/09/01
نسخه چاپی
تعطیلی بیش از 90 درصد کسبه شهرستان در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا
پایگاه خبری امروله : معاون فرمانداری شهرستان صحنه گفت : بیش از 90 درصد کسبه شهرستان در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کسب و کارشان را تعطیل کردند.

به گزارشامروله، با توجه وضعیت قرمز و تعطیلی دو هفته ای در شهرستان صحنه  صبح امروز شنبه یکم آذرماه جلسه ای به ریاست  معاون سیاسی فرماندار  ، فرماندهی سپاه ، مدیر شبکه بهداشت و درمان با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

جمشید حقی معاون سیاسی فرماندار  در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم شهرستان صحنه در بحث  پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا به نقش اصناف و بازاریان در ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه گفت: در ماه های اخیر و با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه اصناف شهرستان همکاری و همراهی کم نظیری با مسئولان در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشتند.

 

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد کسبه شهرستان در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کسب و کارشان را تعطیل کردند، افزود: ویروس کرونا واکسن ندارد و باید با فرهنگ سازی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مقابله با این بیماری منحوس برویم.

 

وی همچنین به همراهی و مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: بازاریان و کسبه  به دلیل اینکه  بیشتر در معرض رفت و امد عمومی مردم قرار دارند برای حفظ سلامتی خود، فروشندگان و شهروندان هر تصمیمی که  از سوی ستادابلاغ میشود را  به صورت جدی پیگیری و  اجرا کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد