معاون فرماندار صحنه :

افزایش مهارت های زندگی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 313175|18:01 - 1399/09/05
نسخه چاپی
افزایش مهارت های زندگی در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است + تصویر
پایگاه خبری امروله : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صحنه گفت :افزایش یادگیری مهارت های زندگی در کاهش گرایش مردم به آسیب های اجتماعی موثر است

به گزارشامروله، پیش از ظهر امروز چهار شنبه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری صحنه از مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی آرامش بازدید نمود و در جریان خدمات این مرکز قرار گرفت.

 

وی ضمن تقدیر از خدمات روان شناسان این مرکز عنوان کرد : یکی از مولفه های سلامت روان ،قدرت سازگاری با رویدادهای اجتماعی و روانی است و مرکز مشاوره باید بافراهم آوردن بستر مناسب زمینه های بهداشت روان را در این ایام که با بیماری کرونا مواجه هستیم فراهم کند.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش یادگیری مهارت های زندگی در کاهش گرایش مردم به آسیب های اجتماعی موثر است افزود: ترویج ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه توسط والدین به عنوان اولین نهاد تربیتی هر شخص در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش مهمی ایفا می کند.

 

 

 

حقی با تاکید بر این که در بروز آسیب های اجتماعی، عوامل متعددی دخیل هستند، ادامه داد: باید این عوامل شناسایی و برای پیشگیری از آنها راهکار مناسب اندیشیده شود.

 

 

معاون فرماندار صحنه فعالیت مراكز مشاوره را بسیار ارزشمند دانست  و گفت: امیدواریم  با وجود  اشاعه این فرهنگ شاهد کاهش  هر چه بیشتر ناهنجاری های اجتماعی و مشکلات خانوادگی درسطح شهرستان باشیم.