جلسه شورای آموزش و پرورش سرپل ذهاب برگزار شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 313185|13:41 - 1399/09/08
نسخه چاپی
 جلسه شورای آموزش و پرورش سرپل ذهاب برگزار شد
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارشامروله،  به نقل ازبازی دراز  فرماندار سرپلذهاب در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: روند آموزش در شبکه مجازی مخصوصاً در شبکه شاد با تجربه بدست آمده توسط فرهنگیان پرتلاش، بهینه و فرهنگ‌سازی شده است که تنها راه در این وضعیت کرونایی  و توجه به سلامت دانش آموزان با همین آموزش مجازی میسر است.

وی در ادامه گفت: از تمامی معلمین گرانقدر در حوزه ستادی آموزش و پرورش چه در حوزه شهری و چه روستایی که در حال آموزش بیش از ۱۷ هزار دانش آموز شهرستان هستند تقدیر و تشکر می کنیم.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: علی رغم نگرانی‌ها، تغییر روش زندگی در مبارزه با کوید ۱۹ و چالش های گرانی و تورم و تحریم ها ی سخت که پیش روی کشور داریم بحث سلامت مردم و همشهریان از اهمیت بالایی برخوردار است و جزء اهداف کاری همه دستگاه ها و سازمان ها می باشد.

وی در ادامه گفت: اهمیت و مشارکت مردم در تعطیلی بازار در آبان ماه ۹۹عملاً تاثیر گذار بود و امروزه که بصورت هوشمند برگزار می شود قطعا نتایج مثبت آن را در پایان این تعطیلی با شکست کرونا خواهیم دید.

جمالی نیا گفت: بخاطر وضعیت قرمز و پرخطر شهرستان با اینکه مردم به زحمت می افتند، برای جلوگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان و جلوگیری از مهمانی دادن و مهمانی رفتن و منع کردن شرکت در مراسمات عزا و شادی مجبوریم مصوبات ستاد کرونا را سخت گیرانه تر اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: برای افزایش ظرفیت در اجراء طرح ممنوعیت تردد پلاک های غیر بومی و افزایش حداکثری کنترل و نظارت و رصد با ایجاد گشت های متعدد در سطح شهر و پوشش تکمیلی به دوربین های پایش و هوشمند در سطح شهرستان مجبور شدیم برخی از مسیر های فرعی را مسدود کنیم.

فرماندار شهرستان گفت: امروز بعضی از نقاط و محلات شهری در سرپل ذهاب وضعیت قرمزتری نسبت به سایر نقاط حوزه و درصد آلودگی بالاتری دارند و دلیل اصلی شیوع بیماری در این نقاط عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور مردم در فاتحه خوانی ها و مراسمات تشیع و خاکسپاری است.

وی افزود: همگی با مشارکت بالا در رعایت پروتکل های بهداشتی باید سعی کنیم این الزامات و محدودیت و ممنوعیت ها را تا پایان طرح تعطیلی شهرستان یعنی ۱۵ آذر ماه بپذیریم که ان شالله بتوانیم این بیماری را در شهرستان کم رنگ کنیم.