رئیس دادگستری شهرستان صحنه:

40 فقره مصالحه در منازعات حقوقی و کیفری در آبانماه گذشته در صحنه صورت گرفته است

سرویس: شهرستانکد خبر: 313189|13:10 - 1399/09/09
نسخه چاپی
40 فقره مصالحه در منازعات حقوقی و کیفری در آبانماه گذشته در صحنه صورت گرفته است
پایگاه خبری امروله : رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : چهل فقره مصالحه در منازعات حقوقی و کیفری در آبانماه گذشته حاصل یکماه تلاش ستاد مصلحین بود.

صادق عزیزی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : چهل فقره مصالحه در منازعات حقوقی و کیفری در آبانماه گذشته حاصل یکماه تلاش ستاد مصلحین بود.

 

وی ادامه داد : هدف ستاد مصلحین دادگستری شهرستان رفع کینه و عداوت های اشخاص در مناطق مختلف شهری و روستایی می باشد.

 

عزیزی خاطر نشان کرد  : در میان پرونده های مصالحه شده نزاع اهالی چهار روستای عامله،گروس،لرخانی و مال امیری و صلح در قتل غیر عمد روستای جیحون آباد از اهمیت بیشتری برخوردار بودند.

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت : ستاد مصلحین متشکل از روحانیت،بزرگان اقوام و ایلات و طوایف است که در وقوع اختلافات با ارجاع مقامات قضایی مداخله لازم را در جهت اصلاح ذات البین بعمل می آورند.

 

وی بیان کرد : جالب توجه است در مسجد امام (ره) روزهای سه شنبه ساعات مشخصی به رفع منازعات مردم اختصاص یافته است و همه روزه در نمازخانه دادگستری و دفتر ستاد جلساتی به همین منظور تشکیل می گردد.

 

عزیزی گفت : توفیق ستاد در جلب رضایت متنازعین مرهون تلاش بزرگان مورد احترام منطقه است که بدون هیچ چشم داشتی برای جلب رضایت خداوند متعال مشغول تلاش هستند.

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه یادآور شد : شهروندان می توانند با مراجعه به دفتر ستاد اختلافات خود را با طرح در ستاد برای تحقق صلح پیگیری نمایند و در روند رسیدگی قضایی قرار نگیرند.