متصدی اقلیم شناسی صحنه :

میزان بارش ۲۴ساعت گذشته در صحنه 23.3 میلیمتر می باشد

سرویس: شهرستانکد خبر: 313191|13:44 - 1399/09/09
نسخه چاپی
میزان بارش ۲۴ساعت گذشته در صحنه 23.3 میلیمتر می باشد
پایگاه خبری امروله : متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت : مجموع بارش سال زراعی جاری تا با امروز مورخ ۹۹/۹/۹ برابر با 131/4 میلیمتر میباشد.

یگانه خاموشیان در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : در انتهای فعالیت سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، هوای شهرستان صحنه امروز یک شنبه ابری در بعضی ساعات همراه با بارندگی، وزش باد، گاهی رعدوبرق و در برخی نقاط آبگرفتگی معابر عمومی خواهد بود.

 

وی ادامه داد: بارش علاوه بر ارتفاعات، در برخی از نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده می گردد.

 

خاموشیان خاطر نشان کرد: با خروج این سامانه، در روزهای دوشنبه (فردا) و سه شنبه کاهش نسبی دمای شبانه و تشکیل مه صبحگاهی، بویژه در نواحی سردسیر، کوهستانی و حاشیه رودخانه ها، پدیده های مورد انتظار در سطح شهرستان خواهند بود.

 

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: به دنبال این وضعیت از بامداد چهارشنبه تا روز پنجشنبه، به دلیل عبور موج ناپایداری از جو منطقه، مجدداً در بعضی ساعات شاهد بارندگی در سطح شهرستان خواهیم بود.

 

وی یادآور شد : بارش در روز چهارشنبه نمود بیشتری خواهد داشت. در روز جمعه نیز، مه صبحگاهی در برخی نقاط مهمترین پدیده جوی خواهد بود.

 

خاموشیان بابیان اینکه میزان بارش ۲۴ساعت گذشته در صحنه 23.3 میلیمتر می باشد گفت: مجموع بارش سال زراعی جاری تا با امروز مورخ ۹۹/۹/۹ برابر با 131/4 میلیمتر میباشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد