فرمانده قرارگاه عملیاتی طرح حاج قاسم سلیمانی صحنه:

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه دستاورد های خوبی در صحنه داشته است

سرویس: شهرستانکد خبر: 313226|13:29 - 1399/09/13
نسخه چاپی
طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه دستاورد های خوبی در صحنه داشته است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، نیروهای بسیج با همراهی گروه‌های مردمی وارد میدان شدند تا سهم خود را در مقابله با این بیماری ادا کرده و با کمک به کادر درمان، از ابتلای دیگر افراد جامعه به این بیماری جلوگیری کنند.

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان "هر خانه و هر محله یک پایگاه سلامت"، با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین در مناطق مختلف شهرستان صحنه در حال اجرا می باشد.



وی ادامه داد : در اجرای این طرح تمامی بسیجیان شهرستان تلاش می‌کنند تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.



سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های بسیج و نیروهای مردمی، زنجیره کرونا قطع شود و تیم‌های عملیاتی با حضور در محلات مختلف، به شناسایی بیماران کرونایی پرداخته و از خانواده‌ها و اطرافیان بیماران حمایت کنند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، نیروهای بسیج با همراهی گروه‌های مردمی وارد میدان شدند تا سهم خود را در مقابله با این بیماری ادا کرده و با کمک به کادر درمان، از ابتلای دیگر افراد جامعه به این بیماری جلوگیری کنند.


وی افزود: در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم ورود به عرصه مواسات و همدلی مؤمنانه، مجموعه بسیج شهرستان صحنه با اجرای بیش از 6 مرحله توزیع کمک‌های وسیع شهرستانی، از محرومین و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا دستگیری کرد تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد