رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه خبر داد

ساخت منزل مسکونی توسط گروه جهادی سپاه صحنه برای نیازمندان

سرویس: شهرستانکد خبر: 313233|10:48 - 1399/09/15
نسخه چاپی
ساخت منزل مسکونی توسط گروه جهادی سپاه صحنه برای نیازمندان
پایگاه خبری امروله: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت: یکی از فلسفه های زکات ایجاد تعادل و توازن است و از يك مفهوم اجتماعي و اقتصادي برخوردار مي‌باشد.

سید منصور رحیمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : پرداخت زکات موجب رفع مشکلات عمران و آبادانی منطقه‌ای و تامین نیازهای زیرساختی و عمرانی خواهد شد

 

وی در ادامه با بیان اینکه زکات به عنوان یک واجب الهی باید همه به آن پایبند باشند، گفت: ترغیب مردم نسبت به پرداخت زکات و تحقق این امرنیاز به فرهنگ سازی بخش های مختلف دارد.

 

رحیمی یکی از راههای اصولی جذب زکات شفاف سازی و ارائه گزارش عملکرد شورای زکات به تفکیک بخش و روستا برشمرد و اظهار داشت: اگر اهمیت موضوع زکات براي مردم تبيين شود، می توان  کمک بیشتری به فقرا و تنگدستان كرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت: یکی از فلسفه های زکات ایجاد تعادل و توازن است و از يك مفهوم اجتماعي و اقتصادي برخوردار مي‌باشد.

 

 

وی یادآور شد :  با مشارکت مستقیم خیرین نیکوکاروگروه بسیج جهادی وصال سپاه شهرستان صحنه در حال ساخت می باشد که بیش از ۲۰۰میلیون تومان از محل وجوهات زکات کمک‌های دو نفرازخیرین روستا هزینه شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد