اصحاب رسانه نقش بسزایی در کنترل ویروس کرونا دارند

کد خبر: 313482|21:21 - 1399/10/12
نسخه چاپی
	اصحاب رسانه نقش بسزایی در کنترل ویروس کرونا دارند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه گفت : در روزهای حساس شیوع کرونا که اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، خبرنگاران ، امید و انگیزه را برای مردم می توانند به ارمغان بیاورند.

به گزارشامروله، 

نادر حیدریان در گفتگو باامروله، عنوان کرد : اصحاب رسانه همچون جامعه بزرگ سلامت کشور در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا حضوری پر رنگ داشته و ضمن آگاهی بخشی به مردم، زمینه های اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستادهای ملی  را فراهم نمودند. 

 

وی در ادامه با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه‌ها در مقابله با کرونا، یادآور شد: اصحاب رسانه با آگاهی بخشی به مردم، زمینه های اجتماعی مقابله با کرونا را تقویت می کنند.

 

حیدریان خاطر نشان کرد : در روزهای حساس شیوع کرونا که اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، خبرنگاران  ، امید و انگیزه را برای مردم می توانند به ارمغان بیاورند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه گفت : هم اکنون شهرستان صحنه در وضعیت قرمز قرار گرفته است و با انسجام، همدلی و اهتمام بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم از این بحران با موفقیت عبور کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد