اصحاب رسانه نقش بسزایی در کنترل ویروس کرونا دارند

کد خبر: 313482|21:21 - 1399/10/12
نسخه چاپی
	اصحاب رسانه نقش بسزایی در کنترل ویروس کرونا دارند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه گفت : در روزهای حساس شیوع کرونا که اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، خبرنگاران ، امید و انگیزه را برای مردم می توانند به ارمغان بیاورند.

به گزارشامروله، 

نادر حیدریان در گفتگو باامروله، عنوان کرد : اصحاب رسانه همچون جامعه بزرگ سلامت کشور در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا حضوری پر رنگ داشته و ضمن آگاهی بخشی به مردم، زمینه های اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستادهای ملی  را فراهم نمودند. 

 

وی در ادامه با تاکید بر نقش پر رنگ رسانه‌ها در مقابله با کرونا، یادآور شد: اصحاب رسانه با آگاهی بخشی به مردم، زمینه های اجتماعی مقابله با کرونا را تقویت می کنند.

 

حیدریان خاطر نشان کرد : در روزهای حساس شیوع کرونا که اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، خبرنگاران  ، امید و انگیزه را برای مردم می توانند به ارمغان بیاورند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه گفت : هم اکنون شهرستان صحنه در وضعیت قرمز قرار گرفته است و با انسجام، همدلی و اهتمام بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم از این بحران با موفقیت عبور کنیم.