فرماندار صحنه:

دهیاران در خط مقدم فرهنگی روستاها قرار دارند

سرویس: شهرستانکد خبر: 313506|12:34 - 1399/10/14
نسخه چاپی
 دهیاران در خط مقدم فرهنگی روستاها قرار دارند
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : : دهیاران باید در رابطه با روستاهای بخش اطلاعات جامع و کامل داشته باشند تا بتوانند پیگیر مسائل و مشکلات و حل به موقع آن‌ها تلاش کنند.

به گزارشامروله، فرماندار،بخشدار و جمعی از دهیاران بخش مرکزی با امام جمعه شهرستان صحنه یدار داشتند.

 

در ابتدا این دیدار علیرضا حیدری فرماندار شهرستان صحنه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب سلیمانی مکتب قابل ارائه به تمام دنیا است، مکتبی که هنوز برای ما و نسل های آینده ناگفته ها دارد وی با برشمردن صفات و اخلاقیات برجسته شهید سلیمانی بر نقش مثبت ایشان  در اعتلای اهداف نظام تاکید نمود.

 

وی همچنین بیان داشت:با ورود امام جمعه عزیز به این شهرستان تحولاتی خوبی رخ داده است و واقعا علاوه بر وظایف معنوی کارهای دیگر نیز انجام دادند

 

حیدری  نقش دهیاران در توسعه روستاها را بسیار مهم و سازنده توصیف کرد و یادآور شد: دهیاران باید در رابطه با روستاهای بخش اطلاعات جامع و کامل داشته باشند تا بتوانند پیگیر مسائل و مشکلات و حل  به موقع آن‌ها تلاش کنند.

 

حیدری با اشاره به اینکه دهیاران در خط مقدم فرهنگی روستاها قرار دارند  خاطر نشان کرد: کلید حل تمامی مشکلات موجود، ارتقاء سطح فرهنگ و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و دهیاران باید با نگاه ویژه به اینگونه فعالیت ها، بسیاری از ساختارهای فرهنگی در روستاها را تغییر دهند.

 

گفتنی است در بخش مرکزی  صحنه ۹۲روستا موجود می باشد که ۶۳روستا دارای شورای اسلامی و۷۲روستا برحسب جمعیت دارای دهیاری می باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد