امام جمعه صحنه :

نا آرامی های اخیر چهره بدون روتوش آمریکا را به جهانیان نشان داد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313541|20:57 - 1399/10/18
نسخه چاپی
 نا آرامی های اخیر چهره بدون روتوش آمریکا را به جهانیان نشان داد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : نا آرامی های اخیر چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، بزرگ مردی که عنوان سید شهدای مقاومت در مقابل تفکر لیبرال ، استکبار ،ال صهیون و آل سعود ایستاد.

 

وی ادامه داد :  امام امت رضوان الله تعالی علیه در مکتب خودشان که برگرفته از مکتب حسینی می باشد بزرگسال مردانی همچون سردار سلیمانی ،پدر هسته ای کشورمان ، حضرت آیت الله مصباح یزدی عمار زمان و ... پرورش یافته اند که از مکتب حسینی تاسی گرفته اند.

 

 حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری با بیان اینکه مکتب حسینی رو به سوی خداست تصریح کرد : در مکتب حسینی پرودگار را خالق هستی می دانند و به کد خدا و کدخدایان توجهی ندارد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : مکتب امام حسین علیه السلام السلام  مکتب  آزادگی و برادری و برابری است و تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم و زور نمی رود.

 


وی تصریح کرد :از آنجا که خون امیرالمومنین و خون امام حسین علیه‌السلام ثارالله است انتقام خون آنها از سمت خداست انتقام خون شاگردان و پیروان مکتب ایشان نیز اینگونه خواهد بود.

 


حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری با اشاره به سالروز هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق گفت : مقام معظم رهبری فرمودند دوران بزن دررو تمام شده اگر دشمن یکی بزند ده تا میخورد .

 

امام جمعه شهرستان صحنه تصریح کرد : رهبر انقلاب فرمودند قدرت آمریکا روبه افول است و امروز می بینیم که وضعیت آمریکا چگونه است و چهره واقعی و بدون روتوش آن را به جهانیان نشان داد.

 

وی با بیان اینکه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی خارج شدن آمریکا و استکبار از منطقه است گفت : پایگاه عین الاسد یکی از پایگاه های مهم آمریکا در منطقه بود که به عنوان پایگاه آمریکا در عراق یاد می‌شد ولی توسط جوانان ما با خاک یکسان شد.

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین خاص امیری ضمن گرامیداشت یاد شهدای هواپیمای اکراینی گفت : ان شا الله روح این عزیزان ، روح تمام شهدای انقلاب با حضرت علی عبدالله محشور شوند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با بیان اینکه استکبار تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست عنوان کرد : اقدام مجلس شورای اسلامی در بحث غنی سازی اورانیوم ۲۰ درصد توسط سازمان انرژی اتمی قابل تحسین می باشد که سازمان انرژی اتمی موظف است به مدت ۲ ماه ۱۲۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده را تولید کند.

 

وی گفت : از مسئولین نظام جمهوری اسلامی درخواست داریم به توان داخلی و جوانها اعتماد داشته باشند و مثل شهیدرجایی رفتار کنند ایشان از لحاظ اخلاص ، تواضع و توجه به جوانان الگوی خوبی برای مسئولان هستند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : به حمدالهی گام دوم انقلاب به خوبی در حال حرکت و پیشروی است و منتظر تمدن نوین اسلامی و ان شا الله جامعه نوین اسلامی و مهدی موعود عج  هستیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد