گزارش خبری

مسکن مهر صحنه، مهر مسئولین را کم دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313570|08:16 - 1399/10/22
نسخه چاپی
مسکن مهر صحنه، مهر مسئولین را کم دارد
پایگاه خبری امروله : مسکن مهر 710 واحدی شهرستان صحنه که در واحد هایی به متراژ 70 و 90 متری در 11 بلوک ساخته شده اند، با گذشت سال ها از ساخت آن همچنان با مشکلات متعددی روبرو هستند

به گزارشامروله، مسکن مهر 710 واحدی شهرستان صحنه که در واحد هایی به متراژ 70 و 90 متری در 11 بلوک ساخته شده اند، با گذشت سال ها از ساخت آن همچنان با مشکلات متعددی روبرو هستند.

 

مسکن مهر صحنه در زمینی به مساحت 9/2 هکتار با زیربنای 75 هزار و 550 متر مربع در فاز دوم شهرک امام رضا (ع) احداث شده اند.

 

بسیاری از اهالی و ساکنان مسکن مهر در شهرستان صحنه از نبود امکانات و کیفیت نامناسب این مجتمع های مسکونی رضایت کامل ندارند و خواستار پیگیری مسئولان برای فراهم شدن امکانات بیشتر رفاهی و خدماتی در این مکان هستند.

 

 

مسکن مهر صحنه نیازمند یک فضای سبز است

 

یک شهروند صحنه ای ساکن مسکن مهر عنوان کرد: با وجود اینکه تلاش های خوبی در این منطق صورت گرفته است و لی با توجه به اینکه از بافت شهری جدا افتاده میزان خدمات رسانی آن نسبت به سایر شهرک ها کم است.

 

وی اظهار داشت: هر محله و یا منطقه ای باید دارای یکسری امکانات رفاهی و خدماتی باشد که از مسئولین انتظار داریم آن ها را انجام دهند.

 

بهرامی گفت  : متاسفانه هیچ فضای سبز و تفریحی و بازی برای خانواده ها به ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان نداریم.

 

 

 

اهالی مسکن مهر صحنه کم توقع ترین ساکنان شهرک هستند

 

یک شهروند دیگر در ادامه گفتگو خواستار ساخت یک مرکز درمانی با توجه به حجم بالای ساکنان این منطقه داشت و گفت : باتوجه به حجم بالای ساکنان آن وجود مرکز درمانی بیش از پیش احساس می شود.

 

وی گفت : مسکن مهر صحنه شاید از برخی محله های شهر دارای جمعیت بیشتری باشد و به همین دلیل انتظار می رود توجه ویژه ای به آن شود.

 

احمدی با بیان اینکه اهالی مسکن مهر صحنه کم توقع ترین ساکنان شهرک هستند تشریح کرد : ساخت مدرسه ، مجتمع ورزشی و فرهنگی ، مرکز درمانی ، فضای تفریحی و سبز ، ساماندهی معابر از جمله مطالبات اهالی مسکن مهر از مسئولین شهرستان صحنه است.

 

 

معابر و جداول مسکن مهر صحنه ساماندهی می شوند

 

مهندس مهدی رضائی در گفتگو با امروله عنوان کرد : آسفالت معابر و کوچه های مسکن مهر صحنه توسط شهرداری پس از گذشت ۷ سال از سکونت مردم در این منطقه انجام شد

 

وی ادامه داد : اولویت اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر صحنه آسفالت معابر ومحلاتی است که در سنوات گذشته کمتر به آنها توجه شده و بصورت خاکی مانده بود .

 

رضایی افزود: توزیع عادلانه خدمات خصوصا توجه به محلات شهر بخصوص مسکن مهر از افتخارات شهرداری است که موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورده است .

 

شهردار صحنه گفت: علاوه بر آغاز اجرای جدول گذاری و بتن ریزی محوطه در تصویب آسفالت محوطه مسکن مهر که هنوز تحویل شهرداری هم نشده بالای ۹۵ درصد از معابر و کوچه های شهر آسفالت شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد