جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313571|06:22 - 1399/10/22
نسخه چاپی
جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار مسعود کاظمی در این جلسه عنوان کرد : امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب الهی می تواند تاثیرگذاری و برکات فراوانی در سطح جامعه داشته باشد .

 


وی امر به معروف و نهی از منکر را نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) بیان کرده و اجرای این فریضه را یکی از مواردی دانست که باید همه آحاد جامعه برای احیا و اجرای آن قدم پیش بگذارند .

 


سرهنگ کاظمی اشاره ای به آغاز امر به معروف و نهی از منکر در خانواده داشت و افزود: این فریضه ابتدا باید از خانواده‌ها شروع شود واصلی ترین ماموریت در امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است که به فرهنگ سازی و فضاسازی لازم در سطح جامعه نیاز دارد .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : بیش از ۱۲۰ آیه در قرآن کریم و روایات بسیاری از ائمه اطهار (ع)در ضرورت فریضه امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد .