تمدید مهلت ثبت نام جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 313581|13:38 - 1399/10/23
نسخه چاپی
 تمدید مهلت ثبت نام جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه
مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمانشاه تا 22 بهمن ماه 99 تمدید شد.

به گزارشامروله، دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از تمام روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان واجد شرایط که در رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مشغول هستند دعوت می‌کند تا آثار برتر خود را تا 22 بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

آثار ارسالی باید در قالب تیتر، خبر، گزارش، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، مستند، موشن گرافی، اینفوگرافی، فیلم کوتاه و نماهنگ باشد.

همچنین آثار باید در محدوده موضوعات بصیرت شناسی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، مبارزه با آسیب اجتماعی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، تاثیر مکتب حاج قاسم سلیمانی بر تولید قدرت ملی، امر به معروف و نهی از منکر و ارتقاء امنیت اجتماعی، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، نقش رسانه در تامین امنیت محله، حجاب و عفاف، پیامبر اسلام محور وحدت و مسائل صنفی اصحاب رسانه باشد.

لازم به ذکر است عکس ها باید به صورت نسخه اصلی باشد و در هر موضوعی یک عکس پذیرفته می‌شود همچنین مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می گیرد و هرگونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال کننده اثر است ضمناً آثار ارسالی مکتوب باید واضح باشد.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طریق رایانامه سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به نشانی r.aboozar110@gmail.com و یا مراجعه حضوری به دانشگاه آزاد اسلامی باغ نی، سازمان بسیج رسانه تحویل دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد