سرقت برخی از تجهیزات شهری/ خرید و فروش اموال مسروقه جرم محسوب می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 313583|13:40 - 1399/10/23
نسخه چاپی
 سرقت برخی از تجهیزات شهری/ خرید و فروش اموال مسروقه جرم محسوب می شود
فرماندار کرمانشاه در خصوص سرقت برخی از تجهیزات شهری گفت: خرید و فروش این اموال مسروقه جرم محسوب می شود.

به گزارشامروله، 

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگارمرصاد، در خصوص پدیده سرقت تجهیزات شهری، اظهار داشت: یکی از دستور کارهای شورای تامین اختصاص به موضوع سرقت و اخبار مرتبط با همین موضوع دارد.

فرماندار کرمانشاه افزود: علاوه بر طرح موضوع در شورای شهرستان کرمانشاه، کمیسیون مقابله با سرقت هم در استانداری به طور مرتب تشکیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه اخیرا سرقت برخی از تجهیزات شهری مثل درب منهول ها، کافوهای مخابرات و کابل برق بیشتر شده که بر این اساس تصمیماتی جهت افزایش گشت ها و تشدید مجازات افراد سارق گرفته شده است.

رنجبر بیان داشت: از طریق فرماندهی انتظامی استان و شهرستان برای پیشگیری و مقابله با سارقان اقدامات شایسته ای تا کنون صورت گرفته شده و نسبت به تشدید مباحث حفاظتی اقدام شده است.

فرماندار افزود: نیروی انتظامی در این خصوص اقدامات قابل توجهی نسبت به دستگیری باندهای سرقت و افراد سارق داشته است.

وی در خصوص تهیه مجدد این اموال مسروقه گفت: مواردی که مربوط به سرقت ترانس و کابل برق بوده بلافاصله از طریق اداره برق پیگیری کردیم و جبران شد و برخی نیز مربوط به اداره مخابرات بودند که آنها نیز ترمیم شدند.

فرماندار اظهار داشت: فنس و حفاظ برخی از پل ها نیز به سرقت رفته اند که به شهرداری اعلام کردیم نسبت به ترمیم و بازسازی آنها اقدام کند.

وی از همشهریان خواست تا درصورت مشاهده هر گونه مورد سرقت و اطلاعاتی در این خصوص به کلانتری ها و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا با مشارکت مردم اقدامات جدی تری بعمل آید.

رنجبر همچنین به ضایعات فروشان نسبت به عدم خرید اموال مسروقه هشدار داد و بیان داشت: این موارد به طور جدی و بیشتر از سابق رصد شده و پیگرد قانونی می‎شود.

وی ادامه داد: خرید و فروش اموال مسروقه جرم محسوب می شود و اداره آگاهی و انتظامی شهرستان با جدیت این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد