مدیر اداره آموزش و پرورش صحنه :

مسئولیت فرصتی برای خدمتگزاری به جامعه و مردم است

سرویس: شهرستانکد خبر: 313588|09:34 - 1399/10/24
نسخه چاپی
مسئولیت فرصتی برای خدمتگزاری به جامعه و مردم است
پایگاه خبری امروله :مدیر اداره آموزش و پرورش صحنه گفت :مسئولیت فرصتی برای خدمتگزاری به جامعه و مردم است و همه ی کارکنان قدر این فرصتها را بدانند و صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنند.

به گزارشامروله، مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

 

طی این مراسم که با حضور پرسنل اداره و تعدادی از فرهنگیان برگزار شد، از زحمات بخشعلی عطایی تقدیر و تشکر بعمل آمد و  مهران رضایی به عنوان معاون جدید اداره معرفی گردید.

 

ایرج کریمخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه مسئولیت را فرصتی برای خدمتگزاری به جامعه و مردم دانست. وابراز امیدواری کرد : همه ی کارکنان قدر این فرصتها را بدانند و صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونت پیشین اداره ، از ویژگی های اخلاقی وی تمجید ، وبرای آن آرزوی توفیق و سلامتی نمود و ادامه داد: برای آقای مهران رضایی در پست جدید آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم  با بهره گیری از تجارب و دانش ایشان و همکاری مجموعه اداره، شاهد پیشرفت روزافزون اداره و دانش آموزان شهرستان باشیم.

 

مهران رضایی معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه نیز ضمن تشکر از حضور حاضرین در جلسه ، اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد در ساخت یک جامعه موفق و اساسی ترین عامل رشد و توسعه کشور، نقشی مهم و بی بدیل در پیشرفت و ترقی کشور دارد.

 

وی ادامه داد: برای پیشرفت جامعه ، همه نگاه ها به سمت آموزش و پرورش است.و این ویژگی ها و موقعیت است که کار ما را خیلی مهم و عرصه را تبدیل به عرصه ای خطیر می کند.

 

رضایی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه تحول واصلاح آموزش و پرورش، ابراز امیدواری کرد؛ تا با تلاش همه همکاران، برنامه وعلم محوری ،جدیت در کار ،انضباط،تعامل ، همکاری و همدلی کلیه کارکنان ،مشکلات موجود  حل،کمبودها را برطرف و شاخص ها را ارتقاء دهیم ،همچنین برای تحقق وضع مطلوب تر همواره تلاش کنیم.و شاهد آینده ای روشن برای دانش آموزان عزیز و بسیار مستعد شهر و دیارمان صحنه باشیم.

 

در پایان، متن حکم انتصاب معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در حضور مسئولین اداره و جمعی از فرهنگیان قرائت گردید و  توسط ریاست اداره به مهران رضایی تقدیم شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد