فرماندار صحنه :

نام شهیدان آبروی کوچه هاست

سرویس: شهرستانکد خبر: 313594|09:51 - 1399/10/25
نسخه چاپی
نام شهیدان آبروی کوچه هاست
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت: نامگذاری خیابانها ، کوچه ها و معابر به نام شهدا اقدام ارزشمند و ماندگاری در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست.

به گزارشامروله، جلسه شورای نظارت بر نامگذاری اماکن شهرستان با ریاست " حیدری " فرماندار شهرستان صحنه و حضور سایر اعضای شورای نامگذاری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

فرماندار صحنه با یادآوری منویات مقام معظم رهبری در حفظ نام شهدا در فضای عمومی جامعه تاکید کرد:نام شهیدان آبروی کوچه هاست و با نامگذاری معابر جدید به نام شهیدان در حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس تلاش می کنیم.

 

حیدری با اشاره به اهمیت نامگذاری مناسب در معابر عمومی، افزود: نامگذاری معابر، کوچه و خیابان مراحلی دارد که پس از طی آن مراحل و تایید شورای نظارت نامگذاری معابر عمومی در شهرستان، جنبه اجرایی به خود می گیرد

 

وی ادامه داد: نامگذاری خیابانها ، کوچه ها و معابر به نام شهدا اقدام ارزشمند و ماندگاری در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست.

 

در این جلسه درخصوص اسامی پیشنهادی شورای اسلامی شهر برای اماکن، معابر و خیابان‌های سطح شهر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیم‌های لازم اتخاذ گردید.