رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان صحنه خبر داد

جمع آوری بیش از یک میلیارد۱۳۰میلیون تومان زکات در سال 99 شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 313634|12:16 - 1399/11/02
نسخه چاپی
جمع آوری بیش از یک میلیارد۱۳۰میلیون تومان زکات در سال 99 شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان صحنه گفت: در سال ۱۳۹۹ بیش از یک میلیارد۱۳۰میلیون تومان زکات به صورت نقدی و غیر نقدی توسط مردم شهرستان پرداخت شده است

سید منصور رحیمی در گفتگو باامروله، عنوان کرد: در سال ۱۳۹۹ بیش از یک میلیارد۱۳۰میلیون تومان زکات به صورت نقدی و غیر نقدی توسط مردم شهرستان پرداخت شده است.

 

وی ادامه داد : این مبلغ جمع آوری شده در امور فقرا ، پروژه های عمرانی و فرهنگ سازی و تبلیغات درروستاهای شهرستان هزینه شده است.

 

رحیمی خاطر نشان کرد : هزینه کرد زکات در پروژه های عمرانی احداث و تعمیر ۲ مورد حسینیه درروستاهای مال امیری علیا وارگنه سفلی ، یک باب مسکن مددجویی درروستای دهمرادخان  و سایر پروژه های عام المنفعه 2 موردوتکمیل دوباب منزل مددجوی شهرصحنه به ارزش۹۰۰میلیون تومان وپرداخت هزینه‌های درمانی، تهیه سبد معیشتی، غذای گرم،کمک های موردی، تهیه جهیزیه وِآزادی زندانی ۸۱۲میلیون تومان انجام شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان صحنه در پایان از کلیه مسئولین شهرستانی ، امامان جمعه و جماعت ، اعضا شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران در فرهنگ سازی فریضه زکات و جمع آوری  تقدیر و تشکر کرد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد