امام جمعه شهرستان صحنه :

توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با قدرت زیاد رو به جلو در حرکت است

سرویس: شهرستانکد خبر: 313638|15:17 - 1399/11/03
نسخه چاپی
توان موشکی جمهوری اسلامی ایران با قدرت زیاد رو به جلو در حرکت است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : امروز ، اقتدار جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند ، خون شهدا و برکت ولایت رو به افزایش است و دشمنان بدانند این اقتدار تا نابودی استکبار ، آل صعود ، آل صیهون و برقراری حکومت مهدوی ادامه خواهد داشت.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان صحنه عنوان کرد : همه با باید قدردان شهدا و خانواده های محترم آنان باشیم چرا که آنان با خدا معامله کردند و درگیر مسائل دنیوی نبودند.

 

وی ادامه داد : امروز ، اقتدار جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند ، خون شهدا و برکت ولایت رو به افزایش است و دشمنان بدانند این اقتدار تا نابودی استکبار ، آل صعود ، آل صیهون و برقراری حکومت مهدوی ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا خاص امیری اشاره ای به رزمایش هفته گذشته نیروهای نظامی کشور داشت و خاطر نشان کرد : رزمایش اخیر سپاه ، بزرگترین زرمایش پهپادی غرب آسیا بود ، رونمایی از شهر موشکی و ناوبندر و ... همگی پیام های را به گوش جهانیان رساند ، برای دوستان این پیام را داشت و جبهه مقاومت تنها نیست و جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه هر کشوری باشد آن کشور برقرار است و هر کشوری که استکبار از او حمایت کرده به بدترین حالت ممکن شکست خورده و از بین رفته است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه توان موشکی یک نیروی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران است گفت : این رزمایش صدای برخی از معاندان نظام را هم درآورد و ما به آنان می گوییم برای حل مشکلات معیشتی باید ابتدا کشور دارای امنیت باشد تا معیشت مردم تامین شود و بر خلاف آن چیزی که معاندان می گویند این رزمایش ها هزینه بردار می باشد باید بدانند این مورد کارها سرمایه گزاری است چرا که اگر خدای نکرده همچون زمان جنگ روزی یک پالایشگاه ما را بزنند هزینه بازسایی آن بیشتر از ساخت موشک است.

 

وی با اشاره به اینکه توان موشکی ما با قدرت زیاد رو به پیشرفت می باشد یادآور شد : بایدن و کسانی که سودای برجام یک و دو و سه دارند باید آرزوی اینکه روزی جمهوری اسلامی ایران را بدون موشک ببیند به گور خواهند برد.