عضو عیات علمی دانشگاه:

قدرت موشکی ایران نتیجه ایمان، خودباوری و دشمن شناسی صحیح است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313643|12:48 - 1399/11/05
نسخه چاپی
قدرت موشکی ایران نتیجه ایمان، خودباوری و دشمن شناسی صحیح است
پایگاه خبری امروله : مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور صحنه گفت : ما نباید سرنوشت خودمان را به دست دیگران بسپاریم، دشمن دشمن است هر لباسی به تن داشته باشد و به هر اسمی باشد برای ما خطرناک است

دکتر عابدین دارابی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : دستاورهای فنی و علمی و آزمایش‌های موشکی و نظامی گوناگون ایران اسلامی در طی سالهای اخیر به خوبی نشانگر اراده قوی نیروهای مسلح ایران برای دفاع و تأمین امنیت کشور است.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور صحنه تشریح کرد: موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تن تمام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی لرزه انداخته است.

 

دارابی خاطر نشان کرد : برجام و مسئله هسته ای ما یک بهانه است  و دشمن با برجام های های یک و دو سه و ... به دنبال تضعیف قدرت موشکی و نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است.

 

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور صحنه گفت : سپاه پاسداران با موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکایی، سیلی محکم در اقدام به ترور شهید سلیمانی انجام داد و این اقدام جایگاه ایران را نه تنها در منطقه بلکه در دنیا بالا برد.

 

 

 

وی تشریح کرد : قدرت موشکی ایران نتیجه ایمان، خودباوری و دشمن شناسی صحیح است. قدرتی که بعضی کشورهای دنیا امروز به دست آورده اند نتیجه پیشرفت های نظامی، هسته ای و موشکی آنهاست و این باعث شده است که به آنها این پشتوانه رابدهد تا با سایر ملت ها مذاکره ظالمانه داشته باشند. اما ایران از قدرت نظامی خود برای برقراری صلح جهانی و عدالت الهی استفاده می کند.

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور صحنه یادآور شد :ما نباید سرنوشت خودمان را به دست دیگران بسپاریم، دشمن دشمن است هر لباسی به تن داشته باشد و به هر اسمی باشد برای ما خطرناک است. نتیجه خوش خیالی و سهل انگاری را در ۱۰۰ سال اخیر تاریخ سیاسی ایران می توان دید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد