رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در تقویم جهانی/برگزاری مسابقات تیمی

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 313674|09:20 - 1399/11/07
نسخه چاپی
رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در تقویم جهانی/برگزاری مسابقات تیمی
انتشار تقویم فدراسیون جهانی در سال ۲۰۲۱ حکایت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دارد.

به گزارشامروله،  بیست و چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا که پیش از این دو بار به دلیل شیوع ویروسکرونابه تعویق افتاده بود طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ آوریل ۲۰۲۱، ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بهمیزبانیلبنان برگزار خواهد شد.

طبق این برنامه ۳۰ فروردین ماه ششمین دوره مسابقاتپومسه، ۳۱ فروردین ماه ششمین دوره مسابقاتپاراتکواندو، یکم تا سوم اردیبهشت ماه نیز بیست و چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد. بعد از پایان این رقابت‌ها نیز مسابقات بیروت به مدت سه روز انجام می‌شود. نکته مهم‌تر اینکه در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا مسابقات تیمی بهگرید۲۰ برگزار خواهد شد و کادر فنی تیم ملی می‌بایست برای این مسابقات نیز برنامه‌ریزیداشتهباشند.

رقابت‌ها تکواندو قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود از دهم اسفندماه۱۳۹۸به میزبانی بیروت برگزار شود که تا ۱۲ اردیبهشت ماه۱۳۹۹به تعویق افتاد و یک بار دیگر و بازهم به دلیلکرونالغو شد که لبنان یک بار دیگر میزبان این مسابقات اعلام شده است.

در تقویم جدید فدراسیون جهانیعلاوه بر اینرقابت‌ها و مسابقات انتخابی المپیک (۶-۸ فرودین ماه - اردن)، مسابقات آزاد زنان طی روزهای (۸-۱۰ مارس- ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه ۹۹)، رقابت‌هایگرنداسلم(اسفندماه- چین) و رقابت‌های نوجوانان جهان (مردادماه- بلغارستان) نیز منظور شده است.

خبرگزاری مهراول دیماه در خبری اختصاصی تاریخ رقابت‌های قهرمانی آسیا را اعلام کرده بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد