تکریم خانواده شهدای کرمانشاهی الگوسازی و معرفی الگوهابه جامعه است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313958|13:22 - 1400/03/10
نسخه چاپی
تکریم خانواده شهدای کرمانشاهی الگوسازی و معرفی الگوهابه جامعه است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: تکریم خانواده شهدای این استان الگوسازی و معرفی الگوها به جامعه است.

هادی عسگری اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران سنت پیامبر است که در جنگ احد و بدر و دیگر جنگ‌های صدر اسلام، از خانواده شهدا دیدار می‌کردند و جویای احوال همسران و فرزندان آن‌ها بودند.

وی افزود: ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) در برگشت از تبعید بلافاصله به مزار شهدا رفته و با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار کردند،مقام معظم رهبریدر طول سال‌های پس از انقلاب دیدارهای منظم با خانواده شهدا داشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: این دیدارها برای اطلاع از مشکلات خانواده‌های شهدا و توجه به آن‌ها است، نباید نسبت به خانواده شهدایی که عضوی از خانواده خود را در راه دفاع و عزت و استقلال کشور از دست دادند، بی‌تفاوت بود.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های بزرگ خوبی‌ها، ایثار و گذشت را فراموش نمی‌کنند، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا به منظور تکریم از خوبی‌ها، ایثار، استقلال، عزت و شرافت ملت است.

عسگری با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا در واقع الگوسازی و معرفی الگوها به جامعه است، تصریح کرد: از دیدار با این خانواده‌ها که همچون کوه در برابر مشکلات ایستادند، روحیه گرفته و باید از آن‌ها به عنوان الگوی یاد کرد.