رونمایی از طرح مارکتینگ عسل و زعفران در دانشگاه آزاد صحنه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313967|10:26 - 1400/03/12
نسخه چاپی
رونمایی از طرح مارکتینگ عسل و زعفران در دانشگاه آزاد صحنه
نشست هیات رئیسه دانشگاه آزاد کرمانشاه در حالی برگزار شد که از طرح مارکتینگ عسل و زعفران با عنوان «مهان عسل امروله» رونمایی شد.

به گزارش امروله ،نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد کرمانشاه با حضور حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری این واحد دانشگاهی و فرهاد گل‌محمدی رئیس این دانشگاه به میزبانی واحد صحنه برگزار و از مارکتینگ عسل و زعفران با عنوان «مهان عسل امروله» رونمایی شد.


در این نشست علاوه بر بررسی مشکلات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد صحنه بر ضرورت حمایت از طرح‌های غیرشهریه‌ای و برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت تأکید شد.


رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه در این نشست با استقبال از طرح‌های ارائه شده توسط رئیس دانشگاه آزاد صحنه به‌خصوص مارکتینگ عسل و زعفران به اقدام دقیق و سریع درباره این طرح‌ها اشاره و اظهار کرد: هماهنگی مجموعه استان کرمانشاه در اجرای این طرح‌ها و مساعدت با مسئولان واحد‌ها و مراکز آموزشی در استان با توجه به توانایی و استعداد‌های موجود ضروری است.


گل‌محمدی اضافه کرد: باید با برگزاری جلسات مستمر کارشناسی به اجرای دقیق و هدفمند طرح‌هایی مانند مارکتینگ عسل و زعفران بپردازیم. برای اعزام ماشین‌آلات کشاورزی و دراختیارگذاشتن امکانات آزمایشگاهی به واحد‌ها و مراکز مجری طرح نیز آماده همکاری هستیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرمانشاه نیز با تأکید بر توجه به شعار سال بر لزوم مانع‌زدایی در فعالیت‌های غیرشهریه‌ای کارشناسی شده و هدفمند تأکید و خواستار همت همه مسئولان استان در این امر مهم شد.


طرح‌های درآمدزای غیرشهریه‌ای در دستور کار دانشگاه آزاد صحنه

 

فرشید وزیله رئیس دانشگاه آزاد صحنه نیز گزارشی از وضعیت فعلی این دانشگاه در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی پرداخت و عنوان کرد: برای تأسیس رشته‌های تحصیلی در گرایش‌های حقوق، موسیقی، پرورش‌اندام، زنبورداری، باغداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی و رشته‌های دامپزشکی، ادبیات، کامپیوتر، معماری، روانشناسی و حسابداری در مقطع کارشناسی‌ارشد آمادگی داریم.


وزیله افزود: طرح‌های غیرشهریه‌ای مانند مارکتینگ عسل و زعفران، پرورش قارچ، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، اجرای پروژه‌های زیباسازی واحد‌های دانشگاه، مدرسه فوتبال و چند طرح درآمدزای دیگر را در دستور کار قرار داده‌ایم و نیازمند حمایت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.


در ادامه این نشست از زمین‌های کشاورزی و سایر امکانات دانشگاه آزاد صحنه بازدید شد. شهرستان صحنه در حوزه‌های باغات، عسل و زعفران رتبه بالایی در کشور دارد و نخستین طرح درآمدزای دانشگاه آزاد اسلامی به محصول عسل و زعفران اختصاص یافته است.