ابتکار جوان سرپلذهابی در طراحی و ساخت مینی تراکتور

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313969|10:44 - 1400/03/12
نسخه چاپی
ابتکار جوان سرپلذهابی در طراحی و ساخت مینی تراکتور
جوان سرپلذهابی در طراحی و ساخت مینی تراکتور ابتکار به خرج داده و کار کشاورزان و باغداران را راحت تر کرده است.

به گزارش امروله ،محمد حسین منصوری جوان خوش فکر سرپلذهابی در گفتگو با خبرنگار بازی درازاظهار داشت: پس از مشاهده کار با دستگاه تیلر در مزارع و باغات کشاورزی به فکر ساخت دستگاهی که کار کردن با آن آسانتر و راحت تر باشد افتادم و پس از تهیه طراحی اولی توانستم یک نمونه از این مینی تراکتور را بسازم.

 

وی افزود: این مینی تراکتور باغی چند کار کشاورزی را انجام می دهد دارای اتصال سه نقطه و بالابر هیدرولیکی می باشد و قابلیت حمل همزمان چند دستگاه دنباله بند را دارد.

 

این مخترع جوان تصریح کرد: کار با این دستگاه بسیار آسان  است و پیچیدگی های دستگاه تیلر را ندارد همچنین کار با این دستگاه برای کاربر راحت است و خسته کنندگی دستگاه تیلر را ندارد.

 

منصوری خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده برای ساخت این دستگاه ۳۵۰ میلیون ریال بوده که در مدت یکماه ساخته شده که منابع اعتباری آن از طریق سرمایه گذار شخصی تامین شده است.

 

وی در پایان افزود: مینی تراکتور ساخته شده قابلیت های بسیاری دارد بطوریکه آنرا از نمونه های مشابه خود متمایز کرده است که انتظار دارم مسیولین مربوطه از این طرح حمایت کرده و کمک کنند که بتوانم آنرا به تولید انبوه برسانم.