هیچ نامزد انتخاباتی با مدرک دکتری در صحنه نداریم / تذکر به افرادی که از عناوین جعلی استفاده می کنند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 313997|15:16 - 1400/03/18
نسخه چاپی
هیچ نامزد انتخاباتی با مدرک دکتری در صحنه نداریم / تذکر به افرادی که از عناوین جعلی استفاده می کنند
فرماندار شهرستان صحنه گفت : انتخابات پیش رو یک رویداد بزرگ سیاسی در کشور و شهرستان است .

به گزارش امروله ، فرماندار شهرستان صحنه در جلسه توجیهی نامزد های انتخاباتی شورای شهر صحنه و دینور شهرستان عنوان کرد : نظام جمهوری اسلامی ایران بر قله های افتخار ایستاده و این افتخار ناشی از زحمات نیروهای دلسوز انقلاب و حضور مردم در عرصه‌های مختلف است.

 

وی ادامه داد : انتخابات پیش رو یک رویداد بزرگ سیاسی در کشور و شهرستان است .

 

 حیدری خاطر نشان کرد : دشمنان تمام توان خود را برای تضعیف حضور مردم در عرصه های مختلف به کار بسته است ولی مردم ما همیشه با حضور به موقع خودشان نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت : توجه به مطالبه مردم باید در سر لوحه تمام مسیولین و افرادی که می‌خواهند پا به عرصه مسیولیت بزارند باشد.

 

 وی با بیان اینکه نامزد ها باید با مردم اخلاق مدار بوده و از دادن وعده هایی که در توان جایگاه شورا نیست خودداری کنند گفت : افراد باید به وظایف خود به عنوان یک شورا آگاه بوده و با صداقت رفتار کنند.

 

علی رضا حیدری با اشاره به اینکه نامزد های انتخاباتی به دنبال کسب رأی حلال باشند یادآور شد : قانون مدار بودن یک اصل برای هر فعالیت است متاسفانه برخی افراد در فضای مجازی صحبت هایی می کنند که هیچ سنخیتی با حوزه وظایف شورا ندارد.

 

 فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه هیچ گونه نامزد انتخاباتی با مدرک دکتری در صحنه نداریم گفت : دو شهر صحنه و دینور ۲۱ نفر تأیید صلاحیت شده اند ۷ نفر کارشناسی‌ارشد ۱۲ نفر کارشناسی و ۲ نفر کمتر  از کارشناسی هستند و افرادی که از عناوین جعلی استفاده می کنند تذکر خواهند خورد.

 

 حیدری با بیان اینکه فضای مجازی انتخابات شهرستان صحنه رصد می‌شود گفت : نامزد های انتخاباتی در زمان تبلیغات پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا افراد دچار ویروس کرونا نشوند.