طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در شهرستان صحنه آغاز شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314017|12:39 - 1400/03/23
نسخه چاپی
طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در شهرستان صحنه آغاز شد
رئیس پلیس راهور صحنه گفت: طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در شهرستان صحنه آغاز شد

به گزارش امروله ، از آغاز طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در شهرستان صحنه خبر داد.

وی ادامه داد: این طرح در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودروهای رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه‌ها، اجرایی شده است.

رئیس پلیس راهور صحنه بیان داشت: هزینه نگهداری خودروها در پارکینگ ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه و همچنین امکان پرداخت خلافی به صورت قسط بندی وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده، بخشیده می‌شود.

سروان نجفی ادامه داد : در این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد : مالکان یا نماینده قانونی خودروهای توقیفی (زیر سن فرسودگی) که تا قبل از ۲۹ اسفند ۹۹ توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند، می‌توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی ابتدا به دفاتر پلیس +۱۰ و در صورت لزوم به یگان توقیف کننده یا اجرائیات پلیس راهور صحنه مراجعه کنند.

وی در پایان ابراز داشت : برای سرعت بخشی و روان سازی ترخیص خودروهای توقیفی هماهنگی لازم با بیمه مرکزی برای بخشش جریمه‌های دیر کرد و تقسیط هزینه خرید بیمه نامه انجام شده است.