فردی که اقدام به نشر اکاذیب در یکی از شبکه های معاند نموده بود شناسایی شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314028|00:04 - 1400/03/25
نسخه چاپی
فردی که اقدام به  نشر اکاذیب در یکی از شبکه های  معاند نموده بود شناسایی شد
رئیس دادگستری شهرستان صحنه از شناسایی فردی که اقدام به سیاه نمایی و نشر اکاذیب در یکی از شبکه های ماهواره ای معاند نموده بود خبر داد.

دکتر صادق عزیزی در گفتگو با امروله ، از شناسایی فردی که اقدام به سیاه نمایی و نشر اکاذیب در یکی از شبکه های ماهواره ای معاند نموده بود خبر داد.

 

وی ادامه داد: چند روز پیش شخصی طی تماس با یکی از شبکه های معاند ماهواره ای، از روند اقدامات شورای حل اختلاف شهرستان صحنه گلایه مند می گردد که با سیاه نمایی و جوسازی اکاذیبی را به قضات و همکاران شورای حل اختلاف نسبت می دهد.

 

دکتر عزیزی با بیان اینکه رای صادره در شواری حل اختلاف به نفع وی بوده است گفت: این فرد اهل تهران می باشد و بابت اختلافات قراردادی دعوایی مبنی بر مطالبه مبلغ چک را تنظیم که به این موضوع رسیدگی و حکم به نفع وی صادر گردیده است. 

 

رئیس دادگستری شهرستان صحنه گفت: این فرد  قریب به دویست پرونده تاکنون در دستگاه قضایی داشته است و جای تاسف دارد که شبکه های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تخریب دستگاه مقدس قضایی به هر ابزاری متوسل می شوند.

 

دکتر عزیزی یادآور شد : به فضل الهی دادگستری شهرستان صحنه متشکل از قضات و کارکنانی متدین و خدمتگزار است که با استعانت الهی در عین سلامت و پشتکار به خدمت در این مجموعه مشغول می باشند.

 

 لازم به ذکر است در این ایام که برای کنترل بیماری کرونا تمهیداتی برای کارکنان ادارات درنظر گرفته شده است تاکنون هیچیک از قضات شهرستان از این ارفاقات استفاده ای نکرده اند و بدون واهمه ای از بیماری، رفع مشکلات مردم را پیگیری نموده اند.