زمین تنیس خاکی صحنه به بهره برداری می‌رسد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314120|09:10 - 1400/04/13
نسخه چاپی
زمین تنیس خاکی صحنه به بهره برداری می‌رسد
دهمین زمین تنیس خاکی استان کرمانشاه طی هفته جاری در شهرستان صحنه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش امروله ،نایب رییس هیأت تنیس خاکی استان با بیان اینکه این زمین در مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده است، گفت: این زمین تنیس استاندارد و به روز است که دسترسی راحت و چشم انداز خوبی دارد و در کنار زمین چمن مجموعه ورزشی صحنه قرار گرفته است.

 

فدایی افزود: زمین مذکور از سوی تربیت بدنی شهرستان صحنه به این رشته اختصاص پیدا کرده و برای تجهیز آن ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.



وی خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستانهای صحنه و کنگاور زمین تنیس خاکی داریم و در جوانرود نیز به دلیل شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن آن احداث یک زمین تنیس خاکی در دست اجراست.



نایب رییس هیأت تنیس خاکی استان با اشاره به اینکه در این رشته کرمانشاه روند رو به رشدی داشته است، گفت: در سال ۹۴ تنها ۴ زمین تنیس در استان داشتیم و این تعداد اکنون به ده زمین رسیده است.



فدایی افزود: برای تامین زیر ساخت‌های این رشته به حمایت مسئولان نیاز داریم و اگر مسئولان حمایت کنند در هر شهرستان یک زمین تنیس خاکی احداث خواهیم کرد.



وی با اشاره به اینکه یکی از استانداردترین و به روز‌ترین زمین‌های تنیس خاکی در شهر کرمانشاه قرار دارد، گفت: در سال گذشته کرمانشاه میزبان لیگ بانوان و مسابقات منطقه‌ای کشور بود.