تلاش برای تکمیل۱۶ پروژه/ بازارچه پرویزخان۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 314431|09:46 - 1400/06/25
نسخه چاپی
تلاش برای تکمیل۱۶ پروژه/ بازارچه پرویزخان۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راهداری استان کرمانشاه گفت: معاونت فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه درصدد تکمیل ۱۶پروژه است و پروژه بازارچه پرویزخان با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی در قصرشیرین یکی از آن پروژه ها است.

به گزارش امروله ،فریبرز  کرمی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت:معاونت فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان کرمانشاه درصدد تکمیل ۱۶پروژه است.

وی افزود: پروژه عملیات لوله گذاری برای فضای سبز و دفع آب‌های سطحی و تصفیه آن به همراه خرید تاسیسات مربوطه در پایانه های مرزی خسروی و پرویزخان با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی در شهرستان قصرشیرین از جمله پروژه های در دست اقدام است.

کرمی پروژه بازارچه پرویزخان با ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی در قصرشیرین، روکش آسفالت پاوه-نوسود با ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی در پاوه و تقاطع غیرهمسطح ایوان به گیلانغرب با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه های مذکور خواند.

وی عنوان کرد: همچنین تکمیل زونهای دوم، سوم و چهارم محوطه پایانه مرزی پرویزخان به همراه تکمیل دیوار محوطه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های این اداره کل است.

کرمی بیان کرد: می توان به پروژه تعمیر، تعریض و محوطه پایانه مرزی سومار با ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی، احداث راهدارخانه سرپلذهاب و دالاهو هریک با صد درصد پیشرفت فیزیکی و راهدارخانه اسلام آبادغرب با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: علاوه بر احداث ساختمان نگهبانی و محوطه سازی راهدارخانه سرپلذهاب با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی، احداث فونداسیون و اسکلت پاسگاه پلیس راه پاوه-روانسر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در دست اقدام است.

وی افزود: تهیه، نصب و راه اندازی یک دستگاه مخزن هوایی در پایانه مرزی شیخ صله و در پایانه مرزی شوشمی هریک با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های در دست اقدام هستند.

کرمی همچنین از تکمیل پروژه برق رسانی به راهدارخانه هجیج با ۲۰درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه های خرید باکس ۵.۲متری جهت تعریض پایانه مرزی شوشمی و پایانه مرزی شیخ صله هریک با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.