شانس اندک رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس

سرویس: ورزشیکد خبر: 315144|22:04 - 1400/10/24
نسخه چاپی
شانس اندک رامین رضاییان برای بازگشت به پرسپولیس
بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران شانس کمی برای بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت دارد.

به گزارش امروله ،به نقل ازخبرنگار مهر، خروج اسم رامین رضائیان از آخرین بازی تیم فوتبال باشگاهی خود السیلیه قطر باعث مطرح شدن حاشیه‌هایی درباره آینده فوتبال این بازیکن شد.

او که به طور قرضی از الدحیل قطر به السیلیه منتقل شد نتوانسته است نظر مربیان و مدیران باشگاه را جلب کند تا احتمال بازگشت او به پرسپولیس در لیگ برتر ایران مطرح شود.

رضائیان قبل از بازی در خارج از کشور با برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس به مشکل خورد تا بازیکن وقت تیم ملی ایران تصمیم به ترک این باشگاه و حضور در جای دیگری بگیرد.

با این حال او همواره از علاقه خود برای بازگشت به پرسپولیس در سال‌های گذشته گفته بود اما ترجیح داد پس از پوشیدن پیراهن اوستنده بلژیک به لیگ ستارگان قطر رفته و در سال‌های گذشته برای الشحانیه، الدحیل و السیلیه بازی کند.

رضائیان پس از هدایت تیم ملی ایران توسط دراگان اسکوچیچ دیگر جایی در جمع ملی پوشان نداشت تا شایعاتی درباره مخالفت اکثر بازیکنان تیم با دعوت او شنیده شود این موضوع هیچ وقت تأیید نشد ولی رضائیان هم دیگر رنگ اردوهای ملی را ندید.

دیدگاه بازیکنان باتجربه تیم ملی ایران درباره رفتارهای رامین رضائیان بین تعدادی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس نیز جاری است. آنها نحوه برخورد رضائیان در رختکن تیم را اصلاً نمی‌پسندند و این موضوع به گوش یحیی گل محمدی نیز رسیده است.

سرمربی پرسپولیس که شیوه بازی رضائیان را دوست دارد نمی‌خواهد با جذب مدافع پیشین تیم ملی اتمسفر آرام موجود در رختکن را بر هم بریزد اما همچنان نیاز به انتخاب دفاع راست مطمئن را در تیم خود احساس می‌کند.

از این رو بعید است گل محمدی سراغ جذب رامین رضائیان برود اما کمبود بازیکن دلخواه در جناح راست بعید نیست او را بار دیگر قرمزپوش کند.