محموله گندم‌های وارداتی در حال بررسی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 315184|22:44 - 1400/10/26
نسخه چاپی
محموله گندم‌های وارداتی در حال بررسی است
سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو درباره گندم‌های وارداتی گفت: نمونه محموله گندم‌های وارداتی در حال آنالیز است و هنوز نتایج نهایی آن مشخص نشده است

به گزارش امروله ،به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مهدی انصاری دوگاهه سرپرست اداره کل آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو درمورد گندم‌های وارداتی، اظهار کرد: از پنج کشتی حامل گندم وارداتی نمونه‌برداری شده و به آزمایشگاه‌های معاونت غذا و داروی اهواز ارسال شده است.

وی افزود: نمونه‌های دو کشتی مورد تایید قرار گرفته و سه نمونه دیگر طبق آیین‌نامه برای آنالیز مجدد به سه آزمایشگاه دیگر ارسال می‌شود که یکی از آن ها آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو است.

سرپرست اداره کل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا، دارو و تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: نمونه‌هایی که برای آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، در حال آنالیز بوده و نتایج اولیه در حد قابل قبولی است و مشکلی در مورد این محموله‌ها وجود ندارد. همچنین برخی از معاونت‌هایی که آنالیزهای مربوط به این نمونه‌ها را انجام داده‌اند نتایج قابل قبولی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نمونه محموله گندم‌های وارداتی در حال آنالیز است و هنوز نتایج نهایی آن مشخص نشده است و بر اساس نتایج اولیه، پاسخ‌ها قابل قبول است.